× بستن تبلیغات

دانلود پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:29
باران
پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام تأمین و تعدیل منابع انسانی (فصل سوم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 28 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

طرح ریزی منابع انسانی

پیش بینی عرضه و تقاضای منابع انسانی

روش‌های پیش بینی تقاضا

روش تجزیه و تحلیل جابه‌جایی‌های داخلی

روش استفاده از جدول جایگزینی

روش احتمالی

ارزیابی عملكرد طرح

مراحل ارزیابی و كنترل

مدیریت امور استخدامی

كارمندیابی

منابع تأمین نیروی انسانی سازمان

محاسن منابع داخلی/ معایب منابع خارجی

معایب استفاده از منابع داخلی / محاسن استفاده از منابع خارجی

استراتژی انتخاب یا گزینش

مراحل انتخاب

مصاحبه استخدامی

محاسن استفاده از آزمون‌ها و مصاحبه های استخدامی

انتقادات آزمون‌ها و مصاحبه‌ها

آموزش مقدماتی ورود به سازمان

انتخاب و انتصاب با نگرش جهانی سازی

توصیه‌هایی برای اعزام مدیران به كشورهای دیگر

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:28
باران
پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار

پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی جا به جایی، ترک کار و انضباط کار در 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

جابه جایی

انواع جابه جایی

ترفیع

سیستم ترفیعات

موانع عمده اجرای طرح های ترفیعاتی

تنزیل

راه حل هایی که به جای تنزیل توصیه شده است

انتقال

دلایل انتقال

انتقال موقت

انتقال دائم

بر کناری از کار و عودت به کار

از جمله موارد برکناری اجباری

از جمله موارد عمده برکناری اختیاری

ضوابطی که در  برکناری و یا تعیین اولویت برای عودت به کار در نظر گرفته می شود

انضباط

انواع انضباط

انضباط مثبت

انضباط منفی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألی

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:28
باران
پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی عملکرد سازمانی (فصل چهارم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

محیط درون سازمانی

مدیریت عملکرد

محاسن اعمال مدیریت عملکرد

تعریف ارزیابی عملکرد

نظریه های ارزیابی عملکرد

نظریه ارزیابی مستقیم عملکرد

نظریه ارزیابی مشخصات فردی

نظریه ارزیابی فرایند (یا نحوه انجام کار )

روش های متداول ارزیابی

روش درجه بندی ترتیبی

روش مقایسه فرد به فرد

روش مقیاسی

روش توزیع اجباری

روش انتخاب اجباری

روش فرم چک لیست ارزیابی

روش وقایع حساس

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و رواب

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:28
باران
پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام نگهداری منابع انسانی (فصل پنجم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 25 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

مقدمه

فرآیند نظام نگهداری منابع انسانی

ایمنی، بهداشت و تربیت بدنی

روشهای متداول امور ایمنی و بهداشت صنعتی

ایمنی محیط كار

روش‌هایی كه تأكید آنها بر حفظ سلامت كاركنان است

 ارگونومی

روش‌های بیومكانیكی

روش مهندسی سیستم‌ها

روش‌های اكتشافی در قلمرو مسائل بهداشت و ایمنی

اپیدمولوژی

  روش رفتاری

سه جنبه‌ عمده كه در مدیریت ایمنی مطرح است

عللی كه به شرایط مكانیكی، فیزیكی، جوی و نظیر اینها مربوط می‌شود

عللی كه به رفتار و عمل كاركنان مربوط می‌شود

اندازه‌گیری سوانح و محاسبه‌ی ضریب مایعات

روش‌های پیشگیری

ایمنی كاركنان از راه دور

     بهداشت و درمان

     معاینات پزشكی

    خدمات درمانی

     تربیت بدنی

بیمه و بازنشستگی

   بیمه بیكاری

    بازخرید

     بازنشستگی

    طرح‌های صندوق بازنشستگی

    نرخ حقوق بازنشستگی

خدمات رفاهی

برنامه‌های رفاهی

طبقه بندی خدمات و اقدامات رفاهی

اثرات رضایت و عدم رضایت از کار در نگه داری منابع انسانی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:28
باران
پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی)

پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نظام روابط کار (فصل هفتم کتاب مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار تألیف دکتر ناصر میرسپاسی) در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب

 

فرایند تنظیم روابط کار

تنظیم مقررات عمومی

تنظیم روابط فردی کار

ویژگی های قرارداد کار

تنظیم روابط جمعی کار

مذاکرات دسته جمعی

ویژگیهایی که برای مذاکرات دسته جمعی قائل شده اند

تفاوتهای بین مذاکرات انفرادی و مذاکرات دسته جمعی

حوزه توافق در مذاکرات دسته جمعی

اعتصـاب

قراردادهای دسته جمعی

چگونگی مشارکت کارگران در تصمیم گیری داخل کارگاه

هدفهای مشارکت کارکنان در تصمیم گیری

شیوه های مشارکت کارکنان در تصمیم گیری

زمینه های مشارکت کارکنان در تصمیم گیری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:28
باران
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری  مدیریت ارتباط با مشتری در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc




بخشی از متن :


مدیریت ارتباط با مشتری
هر آنچه عملکرد رو در رو با مشتری را ارزیابی می‌کند پتانسیلی برای ارزیابی فعالیت‌هایی دارد که تجارت محوری را در جایگاه اول قرار می‌دهد. اگر مشتری خرید نکند، داشتن بهترین توانمندی در تولید بی فایده است. مشتریان ذهنیات و نیازهای متفاوتی دارند که باید تحقیق شود و شرکت‌ها باید بتواند این ذهنیات را شناخته، نیازها را درک کرده و بر راه حل‌ها دست پیدا کنند. نوآوری‌های تکنولوژی و جریان اطلاعات چشم اندازهای اقتصادی را تغییر داده است. شرکت‌های اندکی هستند که به درستی از نوعی تکنولوژی یا عرضه انحصاری و محدود و یا شبکه‌های توزیع برای حفظ بهره می‌برند. در بخش عظیمی از شرکت‌ها، قابلیت برقراری، حفظ و تقویت ارتباط با مشتری آخرین نقطه باقیمانده برای کسب برتری در نظر گرفته می‌شود.CRM و همراه بودن آن با پتانسیل سنجش تکنیکی و کلیدی در جهت شناخت مشتریان و مدیریت عملکرد امور مشتریان موجود، است(Kellen, 2002). CRM اجتماعی شرکت‌ها را به شناسایی بازارهای جدید و گرایش برای ورود، توسعه و جهت گیری به بازارهای جدید قادر می‌سازد (Warfield, 2009). CRM اجتماعی یک پارادایم جدید است که با هدف ایجاد گفتگو و روابط معنی دار بین یک سازمان و مشتریان، شرکا و کارکنان آن ایجاد شده است. مشتری محور بودن می‌تواند به عنوان قانون اصلی در  S-CRM در نظر گرفته شود، به این معنی که سازمان‌ها باید تمرکزشان بیشتر بر مشتریان و روابطشان با آنها باشد به جای اینکه تمرکز بر محصول و یا خدمت باشد (Askool & Nakata, 2011; Soltani & Navimipour, 2016). همراه با چالشها و فرصتهای موجود در رسانه‌های اجتماعی، مدیران با عدم اطمینان قابل ملاحظه‌ای جهت تخصیص تلاشها و بودجه خود به رسانه‌های اجتماعی روبرو هستند؛ لذا اغلب تصمیماتی در این رابطه بدون درک روشنی از تاثیرات رسانه‌های اجتماعی برعملکرد کسب و کار خود اخذ می‌کنند.(Paniagua & Sapena, 2014)


فهرست مطالب :


مدیریت ارتباط با مشتری

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری

تاریخچه ی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری اعتماد

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:27
باران
مبانی نظری اعتماد

مبانی نظری اعتماد در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات6
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری اعتماد در 6 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 


شامل مبانی نظری با منابع درون و پایان متنی + منابع برای مطالعه بیشتر

 


بخشی از متن:


اعتماد یک واژه شخصی است و به عنوان اعتقاد به قصد و نیت و خواسته طرف دیگر رابطه تعریف شده و بر اساس شهرت، شخصیت، سیستم‌ها و فرآیند‌ها بنا می شود. اعتماد همچنین بر اساس تجربه، رضایت و همدلی ایجاد می‌گردد(رشید،2003،ص 21). اولین بنیان بازاریابی رابطه مند اعتماد است. از نگاه مورگان و هانت   موفقیت در بازاریابی رابطه مند مستلزم وجود اعتماد و تعهد در رابطه است .آنان معتقدند شکل گیری اعتماد در رابطه متضمن داشتن سطحی از اطمینان به  راستی و درستی قول و وعده های طرف مقابل توسط هریک از طرفین است. سین و همکاران  (2005) نیز اعتماد را به عنوان اعتقاد یک طرف رابطه به قابل اتّکا بودن گفته ها وتعهدات طرف دیگر تعریف می کنند. آنان همچنین معتقدند که سطوح بالاتری از اعتماد میان خریدار و فروشنده احتمال استمرا رابطه را افزایش خواهد داد. اعتماد یک مفهوم انتزاعی و مجرد دارد و عنصر مهم در بین سازمانها و معاملات تجاری است که تسهیل کننده ریسک است . اعتماد مفهومی چند بعدی است که دارای ابعاد رفتاری، احساسی و ادراکی است(وولف و همکاران ،2006 ،ص95).


فهرست مطالب :

مبانی نظری : 3/5 صفحه

منابع : 2/5 صفحه


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:27
باران
پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

پیشینه پژوهش موضوع تبلیغات در صنعت بیمه در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل پیشینه و منابع + منابع مفید


بخشی از متن :


ﻫﺪف از اﻧﺠﺎم مطالعه‌ای ﺑﺮرﺳﻲ تأثیر رﺳﺎﻧﻪ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻲ منتخب بر ارزش  وﻳﮋه ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺒﺘﻨﻲ بر ﻣﺸﺘﺮی و ابعاد آن در دو ﮔﺮوه ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن اولین ﺑﺎر و ﺗﻜﺮاری می‌باشد. ﻧﻮع تحقیق حاضر ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ و همبستگی ﺑﻮده و اﺑﺰار ﮔﺮدآوری داده‌ها ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ می‌باشد. ﺟﺎﻣﻌﻪ آﻣﺎری ﺗﺤﻘﻴﻖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻚ ﺳﻴﻨﺎ در ﺳﻄﺢ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان می‌باشد که حجم نمونه برابر است با 420 نفر.  ﻧﺘﺎﻳﺞ حاصل از تحقیق بیان‌گر آن اﺳﺖ که فراوانی ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت  تأثیر مثبتی بر ارزش ویژه برند هر دو گروه مشتریان بانک سینا داشته است. همچنین تلویزیون به‌عنوان تأثیرگذارترین رسانه بر ارزش ویژه برند شناسایی گردیده است (فرهنگی و عابدینی، 1394).

مطالعه‌ای به بررسی شکل‌گیری آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی پرداختند این شبکه‌ها به دلیل ظرفیت تعاملی و ارتباطی بالایی که دارند به کمپانی‌ها اجازه می‌دهند تا میزان آگاهی از برند خود را در میان مشتریان بهبود ببخشند. هدف این مطالعه، بررسی تجربی یک مدل تئوریک در رابطه با آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی بوده است. داده‌های به‌دست‌آمده با استفاده از مدل معادلات ساختاری مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحلیل نشان داد که ایجاد آگاهی برند در شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش تبلیغات دهان‌به‌دهان در بین کاربران می‌شود. این محققان بیان کردند که برای افزایش آگاهی از برند در شبکه‌های اجتماعی باید یک محیط تعاملی و گفتگو محور ایجاد شود تا کاربران بتوانند اطلاعات موثق و به‌روز را به شکلی به‌موقع در اختیار سایر کاربران قرار دهند. همچنین مشخص شد که تعاملات مجازی کیفیت سیستم، کیفیت محتوی اطلاعاتی و فعالیت‌های تشویقی تأثیر به سزایی در ارتقاء آگاهی از برند دارند (بردا و همکاران ، 2015).

 


فهرست مطالب:


پیشینه ی داخلی

پیشینه ی خارجی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:27
باران
پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی

پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی اجتماعی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات7
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

پیشینه پژوهش موضوع شایستگی عاطفی - اجتماعی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل پیشینه و منابع + منابع مفید


بخشی از متن :


كاپاگودا (2012) به بررسی تأثیر شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران بر عملكرد وظیفه‌ای و زمینه‌ای كاركنان بخش بانكداری در سریلانكا پرداخت. نتایج این تحقیق كه بر نشان داد که رابطه مثبت و معناداری بین شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران و عملكرد وظیفه‌ای كاركنان و رابطه معنادار و مثبت قوی را بین شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران و عملكرد زمینه‌ای كاركنان وجود دارد. بررسی رابطه ابعاد شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی و دو جنبه عملكرد شغلی (عملكرد وظیفه‌ای و زمینه‌ای) حكایت از رابطه مثبت و معنادار خود مدیریتی، آگاهی سازمانی و مدیریت روابط با هر دو جنبه عملكرد شغلی داشت اما خودآگاهی تنها با عملكرد زمینه‌ای رابطه معنادار داشته و با عملكرد وظیفه ای رابطه معناداری نشان نداد. یافته‌های به دست آمده همچنین بیانگر آن است كه شایستگی‌های عاطفی ـ اجتماعی مدیران قادر به پیش‌بینی 7/13% از واریانس عملكرد وظیفه‌ای و  9/28% از عملكرد زمینه‌ای است.  

رضایی دیزگاه و همکاران (1390) در پژوهش خود تحت عنوان بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات در بیمارستان های استان گیلان به این نتایج دست یافتند که بین ابعاد رفتار شهروندی سازمانی که شامل وفاداری، اطاعت و مشارکت است با کیفیت خدمات ارتباط مستقیم وجود داشت. میانگین تمام ابعاد بررسی شده در حد بالای متوسط بود.
پژوهشی توسط طاهری دمنه و همکاران (1390) با عنوان نقش اخلاق کاری در ارتقای رفتار شهروندی سازمانی انجام گرفته است. نتایح به دست آمده نشان می‌دهد که عامل قانونگرایی اخلاق کاری به بهترین وجه می‌تواند رفتار شهروندی کارکنان سازمان را توجیه نماید.



فهرست مطالب :


پژوهش های خارجی

پژوهش های داخلی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری موضوع تبلیغات

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:27
باران
مبانی نظری موضوع تبلیغات

مبانی نظری موضوع تبلیغات در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری موضوع تبلیغات در 18 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



شامل مبانی نظری و تعریف ها با منابع + منابع مفید بیشتر

 

 

فهرست مطالب

 

مقدمه

تعریف تبلیغات

تبلیغات خاص

ادبیات تبلیغاتی

آمیخته ی بازاریابی

- محصول

- قیمت

- توزیع

- ترفیع

چهار c

- توزیع محصولات مصرفی

- توزیع محصولات صنعتی

- توزیع خدمات

انتخاب رسانه

تبلیغات تجاری و رفتار مصرف کننده

تاریخچه ی رسانه های جمعی

انواع رسانه های تبلیغاتی

- رادیو

- تلویزیون

منابع



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پر از فایل است. || طراح قالب bestblog.ir