× بستن تبلیغات

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم)

چهارشنبه 16 خرداد 1397
9:25
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم) در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش محرکهای علمی شادی (فصل دوم) در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc





کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

توجه :  در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع فارسی که اکثرا برای سال 89 الی 92 می باشند استفاده شده است .

منبع نویسی استاندارد

 

2-1- محرک های علمی شادی
از جمله عواملی که باعث افزایش شادمانی و سلامت افراد می شوند، توانمندی ها و فضایل اخلاقی چون بخشش، قدردانی و مهربانی نامشروط را می توان نام برد که این توانمندی ها را می توان هم برای درمان اختلالات روانی و هم بهبود وضعیت روانی اجتماعی افراد سالم بکار برد آموزش های مربوط به محرک های علمی شادی یعنی قدردانی، مهربانی و بخشش، براساس پژوهش های مک کالو و همکاران (2002) ولیدبرمیرسکی و همکاران (2005) و سلیگمن و همکاران (2004) طراحی شده اند (سیوندی پور و عبداللهی، 1391، 6).لذا در این بخش به توضیح این محرک ها پرداخته شده است.


بخشی از پیشینه تحقیق :


محمدزاده و همکاران(1392) مطالعه ای با عنوان بررسی تاثیر درآمد بر شادی نیروی کار در ایران انجام دادند. در سال های اخیر مطالعات فراوانی در زمینه شناخت و آگاهی اقتصاددانان پیرامون فعل و انفعالات موجود بین احساسات نیروی کار و بهره وری انجام شده است. این مطالعات فرآیندهای مربوط به تحلیل های ذهنی و احساسی را در قالب متغیری به نام شادی در معادلات و فرمول های اقتصادی وارد می کند. شادی نیروی کار می تواند از کانال افزایش بهره وری بر رشد اقتصادی موثر بوده و از این جهت بررسی عوامل تاثیرگذار بر آن حائز اهمیت است. هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر درآمد بر شادی نیروی کار در ایران می باشد. با توجه به ماهیت رتبه ای متغیر وابسته شادی نیروی کار روش حداکثر راست نمایی داده های تابلویی احتمالات ترتیبی برای داده های پرسشنامه ای دو سال 2000 و 2005 به کار گرفته شده است. یافته های تجربی نشان دهنده تاثیر مثبت و معنی دار درآمد بر شادی نیروی کار در ایران می باشد.

فهرست مطالب :



2-1- محرک های علمی شادی

2-1-1- بخشش

2-1-1-1بخشندگی در اسلام

2-1-1-2- بخشندگی در مزدیسنا

2-1-1-3- رابطه بخشش و سلامتی

2-1-2- قدردانی

2-1-2-1- قدردانی سطحی و احساسات معنوی قدردانی

2-1-2-2- اهمیت قدردانی

2-1-2-3- رابطه قدردانی و سلامتی

2-1-3. مهربانی

2-1-3-1- تاثیر مهربانی بروی سلامتی

2-1-4. عوامل مؤثر بر سلامت روح و روان

2-1-4-1. عوامل فردی:

  2-1-4-1-1. ژنتیک و فیزیولوژی

2-1-4-1-2.جنسیت

 2-1-4-1-3. لذت

2-1-4-1-4. مهارت های زندگی

2-1-4-1-5. باورها و اعتقادات فردی

2-1-5-2. عوامل محیطی

2-1-5-2-1. عوامل فرهنگی

2-2- مطالعات پیشین در زمینه محرک های شادی

منابع فارسی و لاتین



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)

چهارشنبه 16 خرداد 1397
9:25
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات52
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری (فصل دوم) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

به همراه منابع معتبر و استاندارد

توجه :  در قسمت پیشینه تحقیق فقط از منابع فارسی که اکثرا برای سال 89 الی 91 می باشند استفاده شده است .


بخشی از قسمت پیشینه تحقیق :


صلواتی و همکاران(1390) مطالعه ای با عنوان بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه (مطالعه موردی: استان کردستان) انجام دادند. در پژوهش حاضر اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری، مورد بررسی قرار گرفته است. روش پژوهش، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش 180 نفر از کارکنان شعب بانک رفاه استان کردستان می باشد. در این پژوهش برای اکتشاف عوامل و بسط گویه های پرسشنامه از روش تحلیل مولفه های اصلی  و روابط ساختاری استفاده شده است. تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری صورت گرفته است. یافته های پژوهش نشان می دهد، مدیریت دانش از طریق منابع دانش بر جنبه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری یعنی رضایت مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتری و تعامل با مشتری اثر مثبت و معنی داری دارد. بر اساس یافته ها بیشترین اثرگذاری مدیریت دانش بر رضایت مشتری بوده و متغیرهای وفاداری، جذب و تعامل با مشتری در درجات بعدی قرار دارند.


فهرست مطالب موجود :



2-1 مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-1 تاریخچه و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-2 فلسفه ارتباط با مشتری

2-1-3 مفهوم بازاریابی

2-1-4 بازاریابی خدمات بانكی  

2-1-5 بازاریابی نوین در مقابل بازاریابی سنتی در صنعت بانکداری

2-1-6 لزوم بازنگری در شیوه های سنتی فهم رفتار و نیازهای مشتری

2-1-7 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-8 مزیت‌های تجاری مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-9 موانع ممکن بر سر راه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-10 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-11 مزایای مهم به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

2-1-12 انواع مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-13 مسائل کلیدی در مدیریت ارتباط با مشتری

2-1-14 سیرتكاملی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری       

2-1-15 مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (e-CRM)

2-1-15-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM)     


2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان

2-1-17 CRM  در بانک ها

2-1-17-1 اهمیت CRM در بانک ها


2-1-17-2 اهدافCRM در بانک



2-1-18 مزایای CRM

1-1-18-1 مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای بانک ها

2-1-18-2 اصول CRM

2-1-19 نکات مهم در اجرای استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری


2-1-20 همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری

2-3 پیشینه عملی

2-3-1 تحقیقات انجام گرفته در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری

منابع فارسی

منابع لاتین



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم)

چهارشنبه 16 خرداد 1397
9:24
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم) در 70 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات70
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش نشاط وشادكامی (فصل دوم) در 70 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



کامل و قابل ویرایش

شامل مبانی نظری و پیشینه تحقیق

شامل منابع داخلی و خارجی

منبع نویسی استاندارد


بخشی از پیشینه تحقیق :

وود و منزس در تحقیقی كه در سال 2011 انجام شد رابطه ی میان سیستم های كاری با عملكرد بالا و شادكامی و بهزیستی كاركنان را بررسی كردند. در این تحقیق چهار بعد شامل غنی سازی شغل، مشاركت كاركنان، مشوق های اقتصادی و مدیریت با مشاركت بالا برای سیستم های كاری با عملكرد بالا در نظر گرفته شده و تاثیر آنها بر دو جنبه شادكامی و بهزیستی كاركنان در این تحقیق یعنی رضایت شغلی و احساسات مثبت یا منفی در آنها مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج این تحقیق نشان می دهد غنی سازی شغل بر هر دو جنبه شادكامی و بهزیستی كاركنان تاثیر مثبتی داشته، از طرفی مشاركت كاركنان تنها بر رضایت شغلی آنها اثر مثبتی داشته و ارتباطی میان آن و احساسات مثبت و منفی در كاركنان مشاهده نشده است. از طرفی میان مشوق های اقتصادی و هیچ یك از دو جنبه شادكامی و بهزیستی كاركنان در این تحقیق رابطه ای مشاهده نشده است. همچنین تاثیر مدیریت با مشاركت بالا برای محققان غیر منتظره بوده چرا كه ارتباطی میان آن و رضایت شغلی كاركنان مشاهده نشده و از طرفی تاثیر مستقیمی بر افزایش میزان اضطراب و نگرانی(احساسات منفی)كاركنان داشته است ( وود و منزس[1] ، 2011 ، 34) .


[1] Wood & Mensez

در تحقیق دیگر توسط چایپراسیت[1] و همكاران در سال 2011 در نمونه ای متشكل از 300 نفر از كاركنان موسسات كوچك و متوسط تایلندی بمنظور سنجش سطح نشاط كاركنان و همچنین عوامل موثر بر نشاط آنان صورت گرفت. در این تحقیق مستند به پژوهش های گذشته پنج عامل ارزش های مشترك سازمانی، تعامل، كیفیت زندگی كاری و رهبری بعنوان عوامل موثر بر نشاط كاركنان در نظر گرفته شد.  نتایج این تحقیق نشان می دهد كاركنان این موسسات كوچك و متوسط از سطح نشاط بالایی برخوردار بوده و تعامل، كیفیت زندگی كاری و رهبری  بعنوان سه عاملی كه به نشاط كاركنان منجر می شوند شناخته شده، كه به میزان 59/0 قادر به تبیین نشاط در كاركنان بودند. 



[1]. Chaiprasit


فهرست مطالب موجود :


2-2- مطالعات نظری  
2-2-1- مفاهیم نشاط و شادكامی
2-2-1-1- خوشی، نشاط و شادكامی
2-2-1-2- شادكامی ذهنی
2-2-1-2-1- شادكامی ذهنی بعنوان بنیادی ترین انگیزه انسانی
2-2-1-3- تفاوت شادی با نشاط و شادكامی
2-2-1-4-  وی‍ژگی های افراد با نشاط
2-2-2- نشاط و شادكامی در محیط كار
2-2-2-1- نکاتی راجع به نشاط و شادكامی در  محیط کار
2-2-2-2- جریان مردم شاد
2-2-2-3- تفاوت بین نشاط در كار و رضایت شغلی
2-2-2-4- ویژگی های كاركنان بانشاط در سازمان
2-2-2-5- آثار شادكامی و نشاط در محیط كار
2-2-2-5-1- ارتباط نشاط و عملكرد
2-2-2-5-2- ارتباط بین نشاط و بهره وری
2-2-2-5-3- ارتباط نشاط و موفقیت شغلی
2-2-2-5-4- رشد اقتصادی    
2-2-2-5-5- علاقه به كار
2-2-2-5-6- افزایش سود
2-2-2-5-7- افزایش تولید
2-2-2-5-8- بهبود توانایی تصمیم گیری
2-2-2-5-9- افزایش رضایت مشتریان
    2-2-2-5-10-كاهش غیبت(غیبتی که بر اثر بیماری می باشد)
2-2-2-5-11- انجام دادن كارها با اشتیاق بیشتر  
2-2-2-5-12- بهبود ارتباطات  
 2-2-2-5-13- افزایش تعهد سازمانی   
2-2-2-5-14- افزایش خلاقیت و نوآوری
‏2-2-2-5-15- تقویت کار تیمی    
2-2-3- رویكرد های مرتبط با نشاط و شادكامی
2-2-3-1- رویكرد آسیب شناختی
2-2-3-2- رویكرد زیستی و فردی
2-3- عوامل موثر بر شادكامی و نشاط
2-3-1- تئوری های مرتبط با عوامل موثر بر شادكامی و نشاط
2-3-1-1- تئوری اقتصادی پیرامون عوامل موثر بر نشاط و شادكامی
2-3-1-2- تئوری های روانشناسی راجع به عوامل موثر بر نشاط و شادكامی
2-3-1-2- 1- تئوری نقطه ثابت                                                      
2-3-1-2- 2- نظریه مقایسه اجتماعی
2-3-1-2-3-  نظریه سطح انطباق
2-3-1-2- 4- نظریه نشاط و خوشبختی واقعی
2-3-1-2- 5- نظریه بسط و ساخت (نشاط، خلاقیت و خود باروری)
2-3-2- عوامل موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-1- عوامل محیطی موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-1-1- عدالت در محیط كار
‏2-3-2-1-2- علاقه به كار
2-3-2-1-3- ساختار سازمان
2-3-2-1-4- سیستم های كاری با عملكرد بالا
2-3-2-2- عوامل زمینه ای موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-2-1- اثر سن بر شادكامی
2-3-2-2-2- اثر جنسیت بر شادكامی
2-3-2-2-3- اثر سطح تحصیلات بر شادكامی
2-3-2-3- عوامل روانی_ بهداشتی موثر بر شادكامی و نشاط كاركنان
2-3-2-3-1- شخصیت
2-3-2-3-2- سلامتی
2-3-2-3-3- وضعیت تاهل
2-3-2-3-4- اعتقادات مذهبی
2-3-2-4- عوامل موثر بر نشاط در محیط كار از دیدگاه قرآن و عترت
2-3-3- موانع نشاط در محیط كار
2-3-3-1- مدیران و سرپرستان ناكارآمد
2-3-3-2- وجود افراد با نگرش منفی در سازمان و همكاران پر دردسر
2-3-3-3- ساعات كاری زیاد
2-3-3-4- استرس و تحلیل رفتگی
2-3-3-5- تعارض در كار
2-3-3-6- بوروكراسی
‏2-3-4- مدلهای مرتبط با نشاط در محیط كار
2-3-4-1- مدل سه بخشی برای ایجاد  نشاط در محیط کار
2-3-4-1-1- امنیت
2-3-4-1-2- مزایا
2-3-4-1-3- اختیار
2-3-4-2- مدل پرایس -  جونز
2-3-4-2-1- مشاركت
2-3-4-2-2- اعتقاد و باور
2-3-4-2-3- فرهنگ
2-3-4-2-4- تعهد
2-3-4-2-5- اعتماد به نفس
2-3-4-2-6- افتخار، اطمینان و شناخت
2-3-4-2-7- شکوفایی
2-3-4-3- مدل الكساندر كرولف برای نشاط در محیط كار
2-3-4-3-1- مثبت اندیشی
2-3-4-3-2- یادگیری
2-3-4-3-3- گشودگی به تجربه
‏2-3-4-3-4- مشاركت
2-3-4-3-5- معنا در كار
2-3-4-3-6- تعامل مثبت با همکاران
2-3-5- توانمندی­ها و كاستی­های مدل های مرتبط با نشاط كاركنان
2-4- پیشینه تحقیق
2-4-1- پیشینه تحقیقات داخلی
2-4-2- پیشینه تحقیقات خارجی
منابع فارسی
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی خانواده موفق و ویژگى هاى خانواده موفق از نگاه قرآن

چهارشنبه 16 خرداد 1397
9:24
باران
پاورپوینت بررسی خانواده موفق و ویژگى هاى خانواده موفق از نگاه قرآن

پاورپوینت بررسی خانواده موفق و ویژگى هاى خانواده موفق از نگاه قرآن پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات49
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی خانواده موفق و ویژگى هاى خانواده موفق از نگاه قرآن پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 49 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt




برخی از عناوین اسلاید ها:



خانواده چیست

فلسفه تشكیل خانواده

معیار خانواده موفق از منظر قرآن

مرد

اجزاء اقتدار مرد: پوست ضخیم

اجزاء اقتدار مرد: عضلات حجیم

اجزاء اقتدار مرد: استخوان بندی محکم

اجزاء اقتدار مرد: صدای بم و پرطنین

اجزاء اقتدار مرد: جرأت و جسارت

آقایان از جرأت و جسارتشان چگونه استفاده می کنند؟

جرأت و جسارت زن≠لطافت زن

اجزاء اقتدار مرد: سرعت

مردها از اقتدارشان چگونه استفاده می کنند؟

معنای اصلی اقتدار مرد چیست؟

خانمها با اقتدار مرد چه برخوردی می کنند؟
جدل

خانمها با اقتدار مرد چه برخوردی می کنند؟
قهر

خانمها با اقتدار مرد چه برخوردی می کنند؟
پرخاش

مهارتهای لا‌زم برای تشكیل خانواده موفق

نتیجه گیری



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری

چهارشنبه 16 خرداد 1397
9:24
باران
پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات64
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) خانواده درمانی به شیوه شناختی رفتاری در 64 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توضیحات پکیج (پروتکل) درمانی آموزشی روانشناسی

 

آماده سازی در 16 جلسه درمانی

طراحی شده به صورت آموزش گروهی

آماده شده در بیش از  64  صفحه به صورت جامع (فونت B lotus)

دارای شرح جلسات به صورت کامل جهت اجرا (تمام جلسات به صورت مفصل شرح داده شده است)

دارای رفرنس معتبر و به شیوه    APA

 

نمونه ای از جلسات درمانی و مبانی نظری پکیج مورد نظر:

جلسه اول: ایجاد ارتباط اولیه، بیان اهداف، روش كار و بررسی مشكلات موجود در بین اعضای خانواده، تعامل و تعیین هدف.

 

مراحل اولین جلسه خانواده درمانی به شرح زیر است:


مرحله آشنایی كه همان سلام و استقبال و كمك به احساس راحتی اعضای خانواده است

مرحله بیان مشكل كه طی آن مشكل عنوان شده بررسی می شود

مرحله تعامل كه در آن اعضای خانواده به گفتگو با یكدیگر دعوت می شوند

مرحله تعیین هدف یعنی وقتی از اعضای خانواده خواسته می شود دقیقاً تغییرات مورد انتظار خود را تصریح كنند. جلسه با تعیین قرار جلسه بعدی با تمام یا بعضی از اعضای خانواده خاتمه می یابد

 

مرحله آشنایی: تمام اعضای خانواده باید در تمام مراحل طول جلسه و خصوصاً در مرحله آشنایی عملاً شركت كنند. افراد باید هرجا و هر طور كه مایل هستند، بنشینند. نشستن در جلسه نباید به گونه ای باشد كه یكی بر دیگری برتری داشته باشد و حتی محل استقرار درمانگر نباید به گونه ای باشد كه او را از دیگران جدا، متمایز و برتر جلوه دهد. نشست حلقوی مورد تأكید است. درمانگر باید بعد از معرفی خود، با تك تك اعضای خانواده صحبت كند و با آنها آشنا شود. آنچه مهم است پی بردن به عكس العمل پاسخ هر یك از اعضا برای مشخص شدن وضعی است كه همه آنها در آن دخیل و مهم اند. اگر یكی پیش از وقت شروع به صحبت درباره مشكل كرد، درمانگر باید او را متوقف كند تا این كه مختصر آشنایی با تك تك اعضای خانواده حاصل شود.

 

مرحله طرح مشكل: جلسه تا اینجا برخورد اجتماعی با افراد خانواده است كه می تواند كاملاً خلاصه باشد و حتی چند دقیقه طول بكشد. درمانگر از اعضای خانواده می خواه د كه به صورت انفرادی نظر خود را به طور مستقیم درباره مشكل یا مشكلات خود بگویند. بهتر است درمانگر با تمام اعضای خانواده برخورد یكسانی داشته باشد و طوری وانمود كند كه انتخاب اولین شخص مورد خطاب تصادفی بوده است، ارائه راه حل برای مشكل آسان تر خواهد بود.


در این مرحله درمانگر باید آشكارا بر مشكل یا مشكلات مطرح شده توسط افراد خانواده تمركز یابد او هنگام گوش دادن به مشكل نباید هیچ تعبیر و تفسیری بنماید كه باعث شود گوینده را به گونه متفاوتی ببیند. همچنین نباید در این مرحله اندرزی بدهد، حتی اگر از او درخواست شود  درمانگر فقط به دقت به مشكلات مطرح شده گوش كرده و سعی می كند مشكل یا مشكلات مش ترك افراد خانواده را در ذهن خود نگاه دارد، بدون اینكه عكس العملی نشان دهد، اگر فردی از خانواده زیاد حرف می زند و صحبت های دیگران را قطع می كند، او باید با مداخله امكان ادامه صحبت را به شخص اول برگرداند و همه باید نوبت داشته باشند. هم چنین درمانگر هنگام شنیدن مشكلات باید عمل افراد را نیز مشاهده كند.


مرحله تعامل: پرسش راجع به مشكل دو مرحله دارد. مرحله اول كسب نظر همگان است.


مرحله دوم آن است كه اعضای خانواده را به گفتگوی متقابل راجع به مشكل یا مشكلات مشترك خود بكشانیم و مثلاٌ از آن ها بخواهیم در مورد ریشه ها و علل تعارضات خود با یكدیگر گفتگو كرده و سعی كنند راه حل های عملی و منطقی برای حل این مشكل پیدا كنند. در اینجا, سعی می شود كه افراد را به شنیدن سخنان یكدیگر و نیز توجه به راه حل های ارائه شده، ترغیب نمود. در این مرحله درمانگر نباید مركز گفتگو باشد. او به عوض اینكه شخصی باشد كه تك تك اعضای خانواده با او صحبت كنند، باید آنها را به طرف صحبت هرچه بیشتر با هم سوق دهد.


وقتی نظر افراد خانواده راجع به مشكل ابراز شد، اختلافات هم بروز می كند. لذا، او باید هم چنان مسئول و مراقب آنچه واقع می شود باشد. او باید مراقب باشد كه قبل از تمام كردن مرحله اول مانع از شروع گفتگوی متقابل اعضای خانواده با یكدیگر شود. زیرا این كار ممكن است باعث گره خوردن مشكل و اختلاف نظر دو فرد خاص از اعضای خانواده شود. از طرفی درمانگر باید در مرحله تعامل و زمانی كه دو نفر با هم در حال صحبت كردن هستند، برای وارد كردن شخص سوم در گفتگو آماده باشد. بهتر این است كه همه با همدیگر صحبت كنند.

 

مرحله تعیین هدف و تغییرات مطلوب: بسیاری از مشكلات اعضای خانواده پس از روبرو شدن آنها با یكدیگر به وضوح روشن می شود. با این حال در این مرحله مهم است كه افراد با بیانی روشن و مستدل تغییرات مورد انتظار خود را از برنامه درمان اظهار كنند. این كار به تك تك افراد كمك می كند كه روی موارد مهم تمركز كنند تا در مجموع خطوط اصلی اهداف درمان خانوادگ ی مشخص شود. در این مرحله باید تمركز روی مشكلات عمومی خانواده باشد. گاه یكی از اعضای خانواده مشكلی را بیان می كند كه واقعاً مشكل نیست، اما او به دلیل نداشتن تجربه كافی فكر می كند كه مشكل است. لذا درمانگر ناچار است به عوض كار درمانگری به معنای متداول آن صرفاً نقش یك ناصح عاقل را بازی كند. پس از تعیین اهداف می توان اولین جلسه را با قرار جلسه بعد خاتمه داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی هزینه یابی کیفیت

چهارشنبه 16 خرداد 1397
9:24
باران
پاورپوینت بررسی هزینه یابی کیفیت

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان هزینه یابی کیفیت در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی دروس رشته حسابداری


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان هزینه یابی کیفیت  در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی دروس رشته حسابداری




عنوان: دانلود پاورپوینت هزینه یابی کیفیت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 30 اسلاید

دسته: حسابداری



این فایل در زمینه " هزینه یابی کیفیت " می باشد که در حجم 30 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل با فرمت پاورپوینت تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس)در کلاس رشته حسابداری مورد استفاده قرار گیرد.


بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:



مقدمه

تعریف هزینه های کیفیت

تاریخچه تکاملی هزینه های کیفیت

مدل های مختلف هزینه های کیفیت

مدل پیش گیری- ارزیابی- شکست(پی-ای-اف) یا کرازبی

مدل هزینه فرصت

مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت

هزینه های شکست برونی(برون سازمانی)

هزینه ارزیابی

هزینه های پیشگیرانه

مدل هزینه یابی فرایندی

هزینه فرصت یا نامشهود

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

مدل کوه یخ

مقدار بهینه هزینه های کیفیت

مدل اقتصادی هزینه های کیفیت

مدل اقتصادی هزینه های کیفیت در شرکت های با فرایند در حال توسعه

مدل اقتصادی هزینه های کیفیت در شرکت های با فرایند سنتی

تابع زیان تاگوچی

طبقه بندی هزینه های کیفیت

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت دانش

چهارشنبه 16 خرداد 1397
9:24
باران
پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت دانش

پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت دانش پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 103 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات103
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت دانش پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 103 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt




برخی از عناوین اسلاید ها:



تاریخچه

مقدمه ای بر مدیریت دانش

مفهوم دانش

اطلاعات

ابزار

چند معیار مهم برای تبدیل داده ها به اطلاعات

تبدیل اطلاعات به دانش از طیف واژه های زیر صورت می پذیرند:

فرآیند فرآوری دانش

دانش در عمل

توجه به واقعیت‌ها

آگاهی به واقعیت ( درك پیچیدگی)

قوانین سرانگشتی، شمّ و شهود

دانش به مثابه دارایی شركت

اقتصاد متغیر جهانی

اقتصاد سیاسی بازارهای دانش

اجزاء تشكیل دهنده بازار دانش

قراردادهای روانی

پیامهای بازار دانش

ایجاد بازارهای دانش كارساز

ایجاد اتاق گفتگو ) پاتوق (

و .....



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی اصول مهم برای زندگی موفق همسران

چهارشنبه 16 خرداد 1397
9:23
باران
پاورپوینت بررسی اصول مهم برای زندگی موفق همسران

پاورپوینت بررسی اصول مهم برای زندگی موفق همسران پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیروانشناسی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی اصول مهم برای زندگی موفق همسران پاورپوینت بررسی مدیریت کیفیت در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt




برخی از عناوین اسلاید ها:


اولویت گذاری ها در زندگی زناشویی
—خانواده پدری
—شغل
—سرمایه
—خانواده (همسر – فرزند)
—دوستان و آشنایان
—.....
سطح انتظار،باورها و تصورات
هویت،یکپارچگی و استقلال فردی(و خانوادگی)

عوامل مؤثر بر ارتباط همسران

مهارت های ارتباطی

مهارت های ارتباطی

عوامل مؤثر بر ارتباط زوجین

نحوه واکنش به مشکلات و  روش حل مساله

نحوه واکنش به مشکلات و  روش حل مساله

آگاهی،شناخت و توجه به نیازهای اساسی

 اصولی كه مردان باید در زندگی مشترك رعایت كنند

برای کسب موفقیت تنها تلاش کافی نیست بلکه آشنایی با قوانین مخصوص و به کارگیری آنها در زندگی می تواند شما را سریعتر به اهداف تان رسانده و باعث موفق شدن شما در هر کاری شود.در این بخش 30 قانون جهانی موفقیت را باهم مرور خواهیم کرد



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پرسشنامه اشتیاق برای برقراری ارتباط

چهارشنبه 16 خرداد 1397
9:23
باران
پرسشنامه اشتیاق برای برقراری ارتباط

پرسشنامه اشتیاق برای برقراری ارتباط در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات2
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پرسشنامه اشتیاق برای برقراری ارتباط در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



این آزمون توسط مک کروسکی( 28/0) طراحی شده و دارای  12سوال است که به صورت بلی(100 ) و خیر ( 0) نمره گذاری می شود.اعتبار این آزمون توسط مک کروسکی 92/0 و اعتبار بازآزمون آن نیز79/0 گزارش شده است(28) .


تعداد سوال : 12

نمره گذاری : دارد

پایایی و روایی : دارد

منبع : دارد


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش و اصول اخلاقی از دیدگاه بازرگانی

چهارشنبه 16 خرداد 1397
8:43
باران
ترجمه مقاله مدیریت دانش و اصول اخلاقی از دیدگاه بازرگانی

ترجمه مقاله مدیریت دانش و اصول اخلاقی از دیدگاه بازرگانی در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مدیریت دانش و اصول اخلاقی از دیدگاه بازرگانی در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی



عنوان فارسی :

مدیریت دانش و اصول اخلاقی از دیدگاه بازرگانی

عنوان انگلیسی :

KNOWLEDGE MANAGEMENT AND ETHICS FROM THE BUSINESS POINT OF VIEW

تعداد صفحات فارسی : 11 صفحه ورد قابل ویرایش

سطح ترجمه : متوسط

شناسه کالا : y2015

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/y2015.pdf

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 14 هزار تومان قادر به دانلود خواهید بود .


بخشی از ترجمه :


چکیده
رایج ترین نوع مدیریت اینروزها، سیستم مدیریت دانش است که به خاطر ساختار و فعالیتش، نه تنها افراد بلکه گروه ها را قادر به اشتراک گذاری و بکارگیری دانش جمعی و اصولی برای کسب اهداف بازرگانی می نماید. توجه هم چنین به منظور نگرش اخلاقی و رفتار اخلاقی است. تصدیق نقشهای کارمندان میتواند از طریق فرهنگ بازرگانی مناسب بدست آید. وجدان و اصول اخلاقی بازرگانی، ارزشهای بازرگانی را بازتاب مینماید؛ ارزشها، وسعت اخلاقیات یا در نهایت رفتار غیر اخلاقی را تعریف میکند و لذا فرهنگ بازرگانی غالب را تعریف می نماید. کشورهای اروپایی نه تنها ادعا میکنند به  ارزشهای سنتی پایبند هستند بلکه قادر به پذیرش ارزشهای جدید فرهنگ های دیگر در نظام ارزشی خود نیز هستند. پذیرش چنین فرهنگ هایی با تغییراتی در نظام ارزش بازرگانی، همراه است، در حالیکه هم چنین برای کشف و پذیرش اخلاقیات سایر کشورها ضروری است. در زمان جهانی شدن، حفظ آگاهی فرهنگی ملی برای حفظ ارزشهای بازرگانی و رقابتی بودن حائز اهمیت است و نمیتواند دست کم گرفته شود.

کلید واژه ها: مدیریت دانش، اخلاقیات، رفتار اخلاقی، فرهنگ بازرگانی






Abstract

The most common type of management nowadays is the system of knowledge management, which thanks to its structure and activity, enables not only individuals but also groups to share and apply knowledge collectively and systematically to achieve business goals. Attention is also aimed at ethical attitude and ethical behaviour.  Acknowledging the roles of employees can be achieved through appropriate business culture. Business morals and ethics reflect business values; the values define the extent of ethics, or eventually also unethical behaviour, and so define the dominant business culture. (McClaren, 2000, Schwab, 1996) European countries profess traditional values, but are also capable of accepting new values of other cultures to their value system. Adopting such cultures is accompanied by changes in business value system, while it is also necessary to discover and accept ethics of other countries. (Barta – Tóth, 2000) In the times of globalization it is important to keep national cultural awareness, in order to keep business values and competitiveness, and it cannot be underestimated.

Key words:  knowledge management, ethics, ethical behaviour, business culture



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پر از فایل است. || طراح قالب bestblog.ir