× بستن تبلیغات

دانلود مبانی نظری سود سهام

سه شنبه 9 مرداد 1397
3:32
باران
مبانی نظری سود سهام

این فایل در مورد سود سهام و تاریخچه ی بورس و تهیه شده است و شامل 23 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات23
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل در مورد سود سهام و تاریخچه ی بورس و  تهیه شده است و شامل 23 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

بازار مالی

تعیین دارایی مالی

طبقه بندی بازار مالی

تاریخچه بورس

تعریف بورس

سهام عادی

بازده سهام

ارزش اسمی

ارزش دفتری

و ...

منابع


2-1 مقدمه :

هدف اصلی در هر سرمایه گذاری رسیدن به منفعت است. سرمایه گذاران به دنبال هدفمند کردن سرمایه هایشان هستند، چرا که دو اعتقاد را در ذهنشان پرورش می دهند یکی دستیابی به سود حاصل از سرمایه گذاری است و دیگری افزایش ثروت در بلند مدت. زیرا آن ها به نوعی ارزش زمانی پول را می دانند و عامل تورم را نوعی کاهش ارزش در سرمایه تلقی می کنند. با تمام این اوصاف یک سرمایه گذار به دنبال شناسایی موقعیت هایی است که بتواند بهترین گزینه را برای سرمایه گذاری انتخاب کند. در این میان می توان به عواملی که در ارتباط با شرکت های سهامی به عنوان یکی از گزینه های سرمایه گذاری اشاره نمود: متغیر های حسابداری از جمله نسبت های مالی، بازده، نسبت قیمت به درآمد، سود هر سهم، نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار، خطر پذیری و. . . . اشاره نمود.

2-2 بازار مالی:

بازار مالی بازاری رسمی و سازمان یافته ای است که در آن انتقال وجوه از افراد و واحد هایی که با مازاد منابع مالی مواجه هستند به افراد و واحد های متقاضی وجوه (منابع) صورت می گیرد. بدیهی است که در این بازار ها اکثریت وام دهندگان را خانوار ها و اکثریت متقاضیان وجوه را بنگاه های اقتصادی و دولت تشکیل می دهند(راعی و تلنگی، 1387). بازار مالی، امکانات لازم را برای انتقال پس انداز از اشخاص حقیقی و حقوقی به سایر اشخاصی که فرصت های سرمایه گذاری مولد در اختیار دارند و نیازمند منابع مالی هستند، فراهم می کند. انتقال وجوه مزبور تقریباً در کلیۀ موارد به ایجاد دارایی مالی منتج می شود، که در واقع ادعایی است نسبت به درآمد های آتی دارایی های شخصی (حقوقی) که اوراق بهادار را صادر و منتشر کرده است (شباهنگ، 1384).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی

سه شنبه 9 مرداد 1397
3:32
باران
مبانی نظری بهره وری نیروی انسانی

این فایل شامل تعاریفی از بهره وری ، تاریخچه ی بهره وری ، انواع بهره وری و در 41 صفحه ورد قابل ویرایش تهیه شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات41
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل تعاریفی از بهره وری ، تاریخچه ی بهره وری ، انواع بهره وری و  در 41 صفحه ورد قابل ویرایش تهیه شده است




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

بهره وری

تعاریف بهره وری

تاریخچه ی بهره وری

انواع بهره وری

بهره وری نیروی انسانی

اهمیت بهره وری نیروی انسانی

عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی

مشکلات بهره وری

مدل های بهره وری

شاخص اندازه گیری بهره وری

و...

منابع


 

2-1 مقدمه

 

           با توجه به محدودیت منابع و نامحدود بودن نیاز های انسانی‌، افزایش جمعیت و رقابت شدید و بی‌رحمانه در اقتصاد جهانی ، بهبود بهر‌ وری نه یك انتخاب بلكه یك ضرورت می‌باشد. بی گمان رشد و توسعه اقتصادی امروزه جوامع مختلف در نرخ رشد بهره وری آن ها نهفته است . كوشش برای افزایش نرخ بهره‌وری، كوشش برای زندگی و رفاه بهتر برای افراد و جامعه است. برای رسیدن به فردای بهتر باید رشد بهره‌وری را به طور مستمر دنبال نمود. در دنیای رقابت آمیز امروز كشور هایی برنده خواهند بود كه بتوانند دانش ، بینش و رفتار بهره وری را در مدیران و كاركنان خود ایجاد نمایند. بینشی كه بتواند فكر كردن ، اندیشیدن ، آفریدن ، نوآوری و خلاقیت را در سازمان ها خلق كند. با توجه به وجود مشكلات عدیده ای كه اقتصاد ایران در آستانه هزاره سوم میلادی با آن روبرو است از جمله ، نرخ رشد بالای جمعیت ، اقتصاد تك محصولی ، ساختار نامتناسب نظام اقتصادی و اداری ، افزایش نرخ    بی كاری ، پائین بودن میزان سرمایه گذاری و ... اهمیت توجه به بهره‌وری‌، حساس و اشاعه فرهنگ بهره‌وری را بیش از پیش روشن می‌كند. توسعه بهره‌وری سازمان و جامعه به باور و احساس ما  بستگی دارد كه باید بهره‌وری را از خود  و خانواده خود شروع كنیم.  نقش مهم ارتقاءبهره‌وری در نیل به اهداف مدیران و صاحبان بنگاهها ، مهندسین صنایع ،برنامه‌ریزان اقتصادی، و حتی زمامدارن سیاسی هركشور را نمی‌توان از نظر پنهان داشت. بهره‌وری به مثابه یك ابزار بسیار مهمی است كه به این قبیل از افراد كمك می‌كند تا تولید را در سطح سازمانی، ملی و حتی بین‌المللی مورد سنجش و ارزیابی قرار داده وتشخیص دهند كه تا چه حد از منابع موجود به مطلوب استفاده گردیده است .

 

2-2 تاریخچه پیدایش و تحول مفهوم بهره وری

        انسان همواره در صدد بوده که با توجه به محدودیتهای خاص زمان و مکان خود، از منابع در دسترس، حداکثر استفاده را بنماید، و در تلاش بوده که حداکثر بهره وری را از منابع سخت افزاری و نرم افزاری بدست بیاورد. بنابراین بهره وری عمری به قدمت تاریخ دارد.

       همان گونه که پیداست، واژه بهره وری ابتدامنحصر به تولید بود و در عرصه های دیگر چندان شناخته شده نبود. تا اوایل قرن بیستم، مفهوم دقیق این واژه روشن نشد، تا این که در آغاز این قرن، رابطه بین محصول در یک نظام تولیدی و منابعی که برای تولید محصول به کار گرفته می شوند، مورد نظر کارشناسان واقع شد.در یکصد سال اخیر، تعاریف جدیدی از بهره وری به عمل آمد و این تعاریف کم کم شکل کامل تری به خود گرفت و شاخصهایی برای اندازه گیری بهره وری تعریف شد. با این دیدگاه حدود 40 سال قبل یعنی در سال 1961 سازمان بهره وری آسیایی با مشارکت 8 کشور تشکیل شد و ایران در سال 1965 به عضویت آن در آمد.

       تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران فعالیت عمده ای برای ارتقای بهره وری صورت نگرفت و همزمان با وقوع انقلاب اسلامی، عضویت ایران در سازمان بهره وری آسیایی به حالت تعلیق درآمد و این وضعیت تا سال 1366 ادامه داشت. در سال 1366 با پیشنهاد دولت به مجلس شورای اسلامی، عضویت ایران در سازمان بهره وری آسیایی بار دیگر تصویب شد و پس از آن سازمان ملی بهره وری ایران شکل گرفت.

با تأسیس سازمان ملی بهره وری ایران به نظر می رسد توفیق نسبی در ترویج فرهنگ بهره وری و مفهوم آن در بین نهادها، ارگان ها، سازمانها و مدیران سطح بالای کشور حاصل شده است.

      اما در سطح بین المللی، بطور رسمی، لغت "بهره وری" نخستین بار در سال 1766 در مقاله ای توسط فردی به نام "کوئیزنی" مورد استفاده قرار گرفت.پس از آن در سال 1776" فرانسوا کنه" اقتصاد دان فرانسوی در مورد بهره وری چند مقاله نوشت. در فرهنگ اقتصاد قرن  18 مفهوم بهره وری به عنوان "قدرت تولید" تعریف شده است. اما در قرن19 در سال 1884 "لتر"بهره وری را این گونه تعریف کرد:

"قدرت و توانایی تولید کردن" که در واقع در اینجا بهره وری اشتیاق به تولید را بیان می کند (خاکی،1386).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری تعهد سازمانی

سه شنبه 9 مرداد 1397
3:32
باران
مبانی نظری تعهد سازمانی

این فایل در 26 صفحه ورد قال ویرایش می باشد که در آن در مورد تعهد سازمانی ، مدل های آن و توضیح داده شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل در 26 صفحه ورد قال ویرایش می باشد که در آن در مورد تعهد سازمانی ، مدل های آن و  توضیح داده شده است




رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

تعهد سازمانی

ابعاد تعهد سازمانی

عوامل موثر بر تعهد سازمانی

انواع تعهد

مدل های تعهد سازمانی

دیدگاه های تعهد سازمانی

اهمیت تعهد سازمانی

و...

منابع


2-1 مقدمه :

بایستی اذعان كرد، آگاهی از همه­ی نگرش­های كاركنان برای مدیران سازمان اهمیت چندانی نداشته و مدیران نیز علاقه­ای به دانستن همه­ی این نگرش­ها ندارند . درواقع مدیران بیش­تر علاقه­مند به دانستن آن دسته از نگرش­هایی هستند كه با كار و سازمان مرتبط است . طبق تحقیقات انجام گرفته در این مورد سه نگرش عمده، بیش­ترین توجه و تحقیق را از سوی محققان به خود جلب كرده­اند این سه نگرش عبارتند از : ا- رضایت شغلی  2- وابستگی شغلی 3- تعهد سازمانی ( امامی ، 1380).عدم احساس تعلق كاركنان به سازمان و عدم دقت كافی برای انجام وظایف از معضلات بزرگ دستگاه­های اجرایی است. برای رفع این مشكل، ارتقاء تعهد از بهترین راه­هاست. عمومی­ترین شیوه­ی برخورد با تعهد سازمانی آن است كه تعهد سازمانی را نوعی وابستگی عاطفی به سازمان درنظر می­گیرند. براساس این شیوه ، فردی كه به شدت متعهد است هویت خود را از سازمان می­گیرد، در سازمان مشاركت دارد و با آن درمی­آمیزد و ازعضویت در آن لذت می­برد (ساروقی ، 1375).

2-2 تعاریف تعهد سازمانی :

تعهد سازمانی حالتی است که فرد ، سازمان و بخصوص هدف­های آن را معرف خود می­داند و تمایل دارد تا عضو آن سازمان باقی بماند. تفاوت بین تعهد سازمانی و وابستگی شغلی در این است که وابستگی شغلی وقتی وجود دارد که فرد شغل خاصی را به خود نسبت می دهد وآن شغل را معرف خود می داند؛ در حالی­که، تعهد سازمانی تبلور این حالت است که فرد، سازمان را معرف هویت خود می­داند. (رابینز، 2007).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری تصویر ذهنی فروشگاهی

سه شنبه 9 مرداد 1397
3:32
باران
مبانی نظری تصویر ذهنی فروشگاهی

این فایل شامل 20 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد و در آن در مورد ارزش فروشگاهی ، ارزش برند و تصویر ذهنی فروشگاهی توضیح داده شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل 20 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد و در آن در مورد ارزش فروشگاهی ، ارزش برند و تصویر ذهنی فروشگاهی توضیح داده شده است

 

 

 

رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

تصویر فروشگاهی

ابعاد تصویر ذهنی

ارزش ویژه فروشگاه

شخصیت برند

ارزش ویژه برند

ابعاد ارزش ویژه

انواع آگاهی

و...

منابع

 

 

2-1 مقدمه

در عصر گسترش و تسریع روند جهانی شدن، رقابت‌پذیری یک موضوع بسیار مهم در بین سیاستگذاران سطوح مختلف (کشور، صنعت و شرکت) در بخش‌های مختلف دنیاست، در همین راستا بسیاری از سازمان‌ها، استراتژی‌های بازاریابی خود را توسعه می‌دهند تا فروششان بهبود یافته و همچنین سازمان‌ها تلاش می‌کنند تا برندهایی بسازند که در میان برندهای رقیب دوام آورند، از این روی برند دارای چنان اهمیتی شده است که شاید امروزه یافتن محصولی بدون برند تقریباً غیر ممکن باشد و محصولاتی که بدون برند باشند مورد پذیرش و توجه مصرف‌کنندگان قرار نمی‌گیرند. در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان شاهد تغییر و تحولات بسیار زیادی بوده است ازجمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهوداشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخورداراست. (بوم گارس و اسکمیدت، 2011).

2-2 تصویر فروشگاه

اولین بار تصویر ذهنی توسط مارتینیو (1985) به عنوان عامل مهمی در پیشرفت شخصیت خرده فروشی تعریف شده است. تصویر ذهنی از فروشگاه یك برداشت كلی در حافظه هست كه با نتیجه ویژگی های درك شده در حافظه مشتری بر اساس مواجهه قبلی و مواجهه فعلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم انگیخته شده مرتبط است. تصویر ذهنی یك عامل پیش بینی كننده در انتخاب خرده فروشی پیشنهاد داده شده است. آمیزه خدمات یكی از ابزارهایی است كه می توان بدان وسیله فروشگاه ها را از یكدیگر متمایز كرد. فروشگاه باید تصویری در خور مشتریان مورد هدف باشد و بتواند مشتریان را به خود جذب كند. علاوه بر موارد ذكر شده به طور بالقوه، مكان فروشگاه نیز عامل مهمی در جذب مصرف كننده به محل خرید است. با توجه به شرایط مذكور به جرات می توان گفت خلق یك تصویر ذهنی مناسب از یك فروشگاه بهترین و مهم ترین عامل در حفظ سهم بازار میباشد. فیلیپ كاتلر در این مورد می گوید: هنگامی كه كالاهای عرضه شده درست همانند هم هستند، خریداران نسبت به تصویر ذهنی شركت یا نام تجاری كالای تولیدی عكس العمل متفاوتی نشان می دهند. جامع ترین تعریف تصویر فروشگاه توسط دیکتر ( 1985)  ارایه شده است به اعتقاد وی منظور از این مفهوم ، شکل گیری یک تصور کلی از یک فروشگاه در ذهن افراد است )ویسر  و همکاران، 2006).

 به طور کلی، می توان بیان نمود که تعاریف ارایه شده برای تصویر فروشگاه با یکدیگر مرتبطند از آن جهت که هم به جنبه های ملموس و هم غیر ملموس ادراک شده توسط مشتریان توجه داشته اند به عقیده بسیاری از محققان تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه یکی از معیارهای آنها در انتخاب فروشگاه است کیونی ( 1992)  بیان نمود که خرده فروشان باید از دید مشتریان به ارزیابی تصویر درک شده از فروشگاه خود بپردازند و در جهت بهبود آن برنامه ریزی نمایند )سییلوا و گیرلیدی  ، 2010) تصویر ذهنی مشتریان از فروشگاه، به عنوان برداشت کلی آنها از مشخصه ها و ویژگی های فروشگاه بوده، نه برداشت آن ها از جز به جز ویژگی ها به بیان دیگر آنها با توجه به برداشت کلی خود از یک فروشگاه به مقایسه آن با سایر فروشگاه ها می پردازند. ابعاد مختلفی برای تصویر فروشگاه مطرح شده است میارتینیو ( 1958)  نخستین پژوهشگری است که بیان نمود تصویر فروشگاه متشکل از ابعاد: طراحی و معماری، نشانه ها و رنگ ها، تبلیغات و کارکنان فروش است سپس لیندکویسیت ( 1975)  ابعاد تصویر -فروشگاه را در 3 بعد: کالا، خدمات، مشتری مداری، تسهیلات فیزیکی، راحتی، ترفیع، جو فروشگاه، عوامل نهادینه شده و رضایت پس از خرید توسعه داد .

 


 Baumgarth, & Schmidt

 Martineau

 dicter

 Visser et al

 kiony

 Silva & girlidy

 Martineau

 Lindquist


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی خانه امام جمعه تهران

سه شنبه 9 مرداد 1397
3:31
باران
پاورپوینت بررسی خانه امام جمعه تهران

پاورپوینت بررسی خانه امام جمعه تهران در 72 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات72
حجم11 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی خانه امام جمعه تهران در 72 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx






فهرست مطالب:


مقدمه

فصل اول: 
مطالعه وشناخت منطقه                             

جمعیت

مذهب

زمین شناسی


فصل دوم :
 پیشینه وپیدایش شهر یا روستا

تهران قدیم

فصل سوم

ویژگی های  تاریخی بنا

تاریخچه بنا

بانی اثر

معمار بنا

تحولات تاریخی بنا

  وقایع و اتفاقات تاریخی مرتبط با بنا


فصل چهارم:
 
موقعیت و قرارگیری بنا در بافت شهر یا روستا

موقعیت جغرافیایی

مشخصات بنا

کاربری بنا (فعلی وگذشته )

مشخصات و معماری بنا


هندسه در پلان


سیرکولاسیون حرکتی در بنا (معرفی فضاها با عکس)

 نمای شمالی

ایوان ستوندار با

سر ستونهای گچبری و مقرنس

 تالار زمستانی

 تالار تابستانی یا شاه نشین

 پله ارتباطی به تالارها   

تعیین فضاهای مرمت شده باعکس                                                

نمای شمالی

گچبری

 پنجره های مشبک

ستون وسرستون ایوان شمالی

سنتوری

رخبام


گچبری نقاشی و آینه کاریهای تالار

گوشواره های ضلع شرقی نما


ویژگی های هنری بنا

ستون و سرستون

سنتوری

رخبام

كاشیكاری

پیکره

گچبری
 

آسیب شناسی داخلی و خارجی



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی نهضت رمانتیسم

سه شنبه 9 مرداد 1397
3:31
باران
پاورپوینت بررسی نهضت رمانتیسم

پاورپوینت بررسی نهضت رمانتیسم در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم12 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی نهضت رمانتیسم در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب :


رمانتیسم

پارک رجنت در لندن

کلبه هملت(1818)

فیلیپ وب

خانه ی قرمز

ویلای شارلتون هوف

فردریک شینکل

بنای استراوبری هیل  در تویکنم
هوراس والپول

باغ های انگیسی

باغ های چینی

1868 ساختمان پارلمان انگلیس در لندن

ریچارد بویل ، ویلیام کنت – خانه چیزیک لندن

nساندرسن میلر-هگلی پارک –ویرانه شبه گوتیک

جیمز استوارت-هگلی پارک –سرسرای سبک دوریn

ساختمان اپرای پاریس ( 1861-1874) به دست شارل قارنیه ساخته شد.

تالار استقلال

ویلیام چمبرز

فردریک شینکل

ریچارد میک

از آثار نقاشان این دوره

از منظره سازان رمانتیک

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی مجموعه کاخ سلیمانیه کرج

سه شنبه 9 مرداد 1397
3:31
باران
پاورپوینت بررسی مجموعه کاخ سلیمانیه کرج

پاورپوینت مجموعه کاخ سلیمانیه کرج در 74 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات74
حجم13 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمعماری و شهرسازی

توضیحات کامل

پاورپوینت مجموعه کاخ سلیمانیه کرج در 74 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





فهرست مطالب :


¨جغرافیای تاریخی منطقه

¨معرفی بنا

¨وجه تسمیه و تاریخ بنا

¨وضعیت فعلی

¨آثار بازمانده از برج مجاور کاخ

¨معماری دوره قاجاریه در کرج



جغرافیای تاریخی منطقه:

      شهرستان کرج در 45 کیلومتری غرب تهران واقع و جزء منطقه ساوجبلاغ است. این منطقه از شمال محدود است به طالقان و کوههای فشند ، از شرق به ارنگه و غار، از جنوب به شهریار و از مغرب به قزوین . ساوجبلاغ را به طور کلی به سه قسمت می توان تقسیم نمود . قسمت شمالی عبارتست از دامنه کوههای طالقان و فشند ، قسمت وسطی آن دامنه و جلگه است ، که از آب کوههای فوق مشروب می شود و قسمت سوم کوههای القادر و رود القادر است که در جنوب واقع شده است . آب و هوای قسمت شمالی سرد و دو قسمت دیگر نسبتا معتدلتر می باشد . 

    مرکز منطقه ساوجبلاغ کرج و از قرای مهم آن در قسمت کوهستانی : برغان ، کردان ، ولیان ، فشند و در قسمت جلگه وسطی حصارک ، ینگه امام قاسم آباد و سرخاب و در قسمت جنوب نجم آباد و اشتهارد است . وجود تعداد زیادی تپه های باستانی و آثاری چون قلعه دختر شهرستانک ، تخت رستم در جنوب کرج ، تخت کیکاووس و تخت کیقباد و غیره نشانه پیشینه تاریخی گسترده منطقه و دربرداشتن تمدنی موفق است .

در دوران اسلامی نیز بنا به گفته ” ابن الاثیر ” در  قرن پنجم معروف بوده است. 

   در قرن هشتم هجری ” حمدالله مستوفی ” از کرج به عنوان یکی از توابع طالقان نام می برد . و از دوره صفویه آثاری همچون کاروانسرا و پل شاه عباسی و آثار متعدد دیگر بازمانده است . در دوره قاجاریه بخصوص زمان فتحعلیشاه بر مبنای نوشته های تاریخی عموما در بازگشت از چمن سلطانیه در این منطقه اقامت می گزیده اند و چمن کمال آباد کرج نیز لشرگاه بوده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری حاکمیت شرکتی

سه شنبه 9 مرداد 1397
3:31
باران
مبانی نظری حاکمیت شرکتی

این فایل شامل 11 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد که در آن از موضوعاتی مانند تعریف حاکمیت شرکتی ، اهمیت حاکمیت شرکتی ، طبقه بندی حاکمیت شرکتی و بحث شده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات11
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل 11 صفحه ورد قابل ویرایش می باشد که در آن از موضوعاتی مانند تعریف حاکمیت شرکتی ، اهمیت حاکمیت شرکتی ، طبقه بندی حاکمیت شرکتی و  بحث شده است

 

 

 

رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

مقدمه

مفهوم حاکمیت شرکتی

اهمیت حاکمیت شرکتی

تعاریف حاکمیت شرکتی

طبقه بندی حاکمیت شرکتی

و ...

منابع

 

-1 مقدمه

اخیراً موضوع نظام حاکمیت شرکتی در سطح بین المللی توجه زیادی به خود جلب کرده است. درستی گزارشگری مالی دغدغه مشترک تدوین کنندگان استاندارد و افراد شاغل در حرفه بوده است (به ویژه پس از رسوایی های مالی شرکت های معتبر و شناخته شده ای مثل انرون و ورلدکام). در خصوص کشورهای آسیایی نظام راهبری شرکتی ضعیف به عنوان یکی از دلایل بحران مالی 1997 آسیا عنوان شده است. اصل اصطلاح نظام راهبری شرکتی کلمه یونانی "Kyberman" به معنی راهنمایی کردن یا اداره کردن می باشد و از کلمه یونانی به کلمه لاتین به صورت "Governer" و فرانسه قدیم "Gubernare" تبدیل شده است. اما این کلمه به راه های مختلف توسط سازمان ها یا کمیته ها مطابق علایق ایدئولوژیکی آن ها تعریف شده است. بررسی ادبیات موجود نشان می دهد که هیچ تعریف مورد توافقی در مورد نظام راهبری شرکتی وجود ندارد (آقایی و همکاران، 1388).

2-2  مفهوم حاکمیت شرکتی

حاکمیت شرکتی مجموعه مکانیسم های هدایت و کنترل شرکت هاست. نظام حاکمیت شرکتی توزیع حقوق و مسئولیت های ذینفعان مختلف شرکت ها اعم از مدیران، کارکنان، سهامداران و سایر شخصیت های حقیقی و حقوقی که از فعالیت های شرکت تأثیر پذیرفته و بر آن اثر می گذارند، مشخص می کند. این نظام که قوانین و رویه هایی جهت تعیین فرایندهای تصمیم گیری در شرکت اعم از هدف گذاری، تعیین ابزارهای رسیدن به اهداف و طراحی های سیستم های کنترلی را معین می کند، با راه هایی که تامین کنندگان منابع مالی جهت اطمینان از بازگشت سرمایه شان به کار می بندند، ارتباط تنگاتنگی دارد. نظام حاکمیت شرکتی مجموعه دستورالعمل ها، ساختارها، فرایندها و هنجارهای فرهنگی است که شرکت ها با رعایت آن ها به اهداف شفافیت در فرایندهای کاری، پاسخ گویی در مقابل ذینفعان و رعایت حقوق ایشان دست خواهند یافت. مکانیسم های حاکمیت شرکتی باعث کم شدن مشکلات نمایندگی در شرکت ها می شود. کیفیت این مکانیسم ها امری نسبی بوده و از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است (کریمی پور اردکانی،1391).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری مدیریت ریسک

سه شنبه 9 مرداد 1397
3:31
باران
مبانی نظری مدیریت ریسک

این فایل شامل توضیحاتی در مورد ریسک ، مدیریت ریسک ، انواع ریسک و می باشد و در 14 صفحه ورد قابل ویرایش ارائه گردیده است


مشخصات فایل
تعداد صفحات14
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل توضیحاتی در مورد ریسک ، مدیریت ریسک ، انواع ریسک و  می باشد و در 14 صفحه ورد قابل ویرایش ارائه گردیده است

 

 

 

رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب (اگر مشاهده کردید منبعی در متن بکار رفته که در پایان در منابع آورده نشده است ، موضوع را از طریق پیامک به 09191809834 گزارش دهید تا برای شما اصلاح و ارسال شود .)

پاورقی دارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :

مقدمه

تعریف ریسک

تعریف مدیریت ریسک

انواع ریسک

ریسک عملیاتی

ریسک سیستماتیک

ریسک اعتباری

و...

منابع

 

 

2-2 تعریف ریسک :

         گیلب ( 2002) ریسك را پدیده ای می داند كه بتواند نتیجه ی حاصل از آنچه سرمایه گذار انتظار دارد را منحرف كند. هیوب ( 1998) ریسك را احتمال كاهش درآمد یا از دست دادن سرمایه تعریف می كند. ریسك ها ناشی از عدم اطمینان در مورد آینده هستند. در تمامی موارد ریسك به شرایطی گفته می شود كه كم تر از 100 درصد اطمینان وجود داشته باشد. اگر وقوع پیشامدی محرز باشد، نمی توان آن را دارای ریسك نامید. ( والکر و رایموند ، 2005).

2-3 : تعریف  مدیریت ریسک :

            مدیریت ریسك یك مسیر ساختاریافته برای تحلیل و پاسخ گویی به عدم اطمینان های آینده است و در واقع، فرایندی است كه احتمال بروز ریسك و پیامدهای آن را كاهش می دهد ( کزبام و ادوارد ، 2001). مدیریت ریسك های مالی فرایندی برای شناسایی و كنترل  ریسك های مالی است كه شامل شناسایی و اولویت بندی ریسك های مالی عمده، تعیین سطح مجاز ریسك، به كارگیری راهبرد مدیریت ریسك بر اساس سیاست ها، اندازه گیری، گزارش دهی، نظارت و بهبود بر حسب نیاز است ( هورچر ، 2005). مدیریت ریسك در حوزه ی مالی، بر آن دسته از انواع ریسك نظارت و كنترل دارد كه هم قابل كنترل باشند و هم آثار مالی داشته باشند ( راعی و سعیدی ، 1388).

 


 Gilb

 Hiob

 Valker & Raimond

 Kazbam & Edward

 Horcher


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری صادرات

سه شنبه 9 مرداد 1397
3:31
باران
مبانی نظری صادرات

این فایل شامل توضیحاتی در مورد صادرات ، اهداف صادرات ، تاریخچه صادرات ، اهمیت صادرات و می باشد که در 16 صفحه ورد قابل ویرایش ارائه می گردد


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

این فایل شامل توضیحاتی در مورد صادرات ، اهداف صادرات ، تاریخچه صادرات ، اهمیت صادرات و  می باشد که در 16 صفحه ورد قابل ویرایش ارائه می گردد



رفرنس نویسی درون متنی

منابع معتبر در پایان مطلب

پاورقی ندارد

منابع داخلی و خارجی  از دهه هفتاد و هشتاد شمسی


چندی از مطالب :


مقدمه

صادرات

اهداف صادرات

تاریخچه صادرات

آثار صادرات

دلایل صادرات

مشکلات صادرات

و ...

منابع


 2-2 مفهوم صادرات

صادرات عبارتست از صدورکالاهای تولید شده در داخل کشور اعم از نفتی و غیرنفتی که اقلام عمده شامل فرش دستباف، خاویار،  پسته، زعفران و کالاهای صنعتی و ... می باشد که پس از طی مراحل قانونی از طریق گمرک در مبادی خروجی کشور صادر می شود(خسرویان و بخشی زاده، 1374).

صادرات عبارتست از ارتباط و کار کردن با بازارهای حرفه ای و حرفه های بازار در آن سوی مرزها.صادرات نقطه آغاز ارتباط برقرار کردن با دیگران است. صادرات برای رشد و توسعه اقتصادی کشور است که از فروش تولیدات یا خدمات به کشورهای دیگر برای کسب درآمد ارزی حاصل می شود و در برقراری موازنه تجاری و ایجاد تعادل اقتصادی کمک شایانی می نماید(شجاعی، 1387).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پر از فایل است. || طراح قالب bestblog.ir