× بستن تبلیغات

دانلود پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:01
باران
پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت

پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت نقد و بررسی دیدگاه صاحبنظران کلاسیک مدیریت در 21 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

تعریف تئوری

تعریف مدیریت

تقسیم بندی مکاتب مدیریت

تقسیم بندی ویلیام اسکات

دوره کلاسیک

تئوری مدیریت علمی

اصول مدیریت تیلور

قواعد طلایی مدیریت تیلور

تئوری اداریون

تقسیم بندی فعالیت های سازمان از دیدگاه فایول

وظایف مدیران از نظر فایول

محدودیت های تئوری مدیریت اداری

تئوری بروکراسی

ویژگیهای بروکراسی وبر

ده اصل بروکراسی وبر

ایرادات وارده شده به بروکراسی

معایب مدیریت کلاسیک ودیدگاه ان نسبت به انسان و سازمان

پاورپوینت تهیه شده قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9.00

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:01
باران
نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9.00

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9 به شرح زیر می باشد ویژگی های جدید * رفع تمام باگ های موجود در ورژن 8 * افزایش سرعت و کارایی *امکان ثبت نمونه کار ها انجام شده یا درحال اقدام *گزارش گیری های دقیق *پشتیبانی هر لحظه *ثبت نمونه پارچه *امکان تعریف لوگو سایز رسید اطلاعات شرکت یا فروشگاه و


مشخصات فایل
تعداد صفحات1
حجم7 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار خیاطی راحت ورژن 9 به شرح زیر می باشد :


ویژگی های جدید:


* رفع تمام باگ های موجود در ورژن 8
* افزایش سرعت و کارایی
*امکان ثبت نمونه کار ها انجام شده یا درحال اقدام
*گزارش گیری های دقیق
*پشتیبانی هر لحظه
*ثبت نمونه پارچه
*امکان تعریف لوگو سایز رسید اطلاعات شرکت یا فروشگاه
و...


سایر قابلیت ها به شرح زیر است

1-قابلیت استفاده در خیاطی های مردانه و زنانه
2-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو مشتریان
3-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو اندازه لباس های مشتریان
4-قابلیت تعریف انواع مدل لباس هم زنانه هم مردانه
5-قابلیت تعریف هزینه های دوخت هر لباس
6-قابلیت تعریف ویرایش حذف چاپ و جستجو پرسنل کارمندان کارگران
7- بخش تعیین سطوح دسترسی برای کاربرانی که از برنامه استفاده می کنند غیرفعال و یا فعال کردن بخشی از برنامه برای کاربر خاص (مثل مدیر-حسابدار و...)
8-قابلیت تعریف ویرایش حذف هزینه های موجود
9-تعریف موجودی نقدی و چکی اول دوره صندوق
10- ثبت اطلاعات شرکت و چاپ در سربرگ ها
11-امکان طراحی رسیدهای چاپی توسط خود کاربر
12-ثبت فیش حقوقی با امکانات فیش حقوقی دوره ای( ماهیانه هفتگی روزانه) و فیش حقوقی کارکرد ( برحسب تعداد دوخت از مدل خاص در سفارش خاص
13-حذف و یا چاپ فیش حقوقی مربوطه
14-قسمت سفارش گیری امکانات زیر را دارا می باشد
الف ) ثبت سفارش
ب ) حذف سفارش
ج ) چاپ سفارش
د )چاپ مجدد سفارش
ه ) تعیین تاریخ سفارش گیری
و ) تعیین تاریخ پرو
ز ) تعیین تاریخ تحویل
15)ثبت نمونه پارچه برای هر لباس در قسمت سفارش گیری
16)امکان انتخاب چاپ و یا عدم چاپ تاریخ های سفارش پرو و تحویل در رسید سفارش
17)قسمت تعیین وضعیت سفارشات تغییر وضعیت قبلی لباس ها به وضعی فعلی ( آماده نشده ، پرو شده ، آماده شده ، تحویل داده شده)
18)ثبت حذف و چاپ اسناد دریافتی از مشتری (نقدی و چک)
19) ثبت حذف و چاپ اسناد پرداختی به مشتری (نقدی و چک)
20)ثبت حذف و چاپ اسناد پرداختی به پرسنل( نقدی و چک)
21)ثبت و حذف اسناد پرداختی برای هزینه ها(نقدی و چک)
22)امکان مشاهده عکس پارچه هایی که برای هر لباس سفارش گرفته شده
23)گزارش لیست مشتریان
24)گزارش اندازه هر مشتری
25)گزارش سفارشات هر مشتری
26)گزارش مانده حساب هر مشتری
27)گزارش صورت حساب هر مشتری به صورت خلاصه و تفضیلی
28)گزارش لیست پرسنل
29)گزارش مانده حساب پرسنل
30)گزارش صورت حساب هر پرسنل به صورت خلاصه و تفضیلی
31) گزارش کلی از وضعیت سفارشات و جستجو در آنها
32)گزارش از صورت وضعیت هزینه ها نمایش پرداختی ها برای تک تک هزینه ها
33)گزارش موجودی نقدی
34)گزارش موجودی چک
35)گزارش کل سفارشات گرفته شده
36)گزارش کل تعداد سفارشات آماده نشده
37)گزارش کل تعداد سفارشات پرو شده
38)گزارش کل تعداد سفارشات آماده شده
39) گزارش کل تعداد سفارشات تحویل داده شده
40)گزارش کل تعداد لباس های سفارش گرفته شده
41)گزارش کل مبلغ سفارشات
42) گزارش سفارشات روزانه به تفکیک هر مشتری
43)گزاراش سفارشت دوره ای (ماهیانه هفتگی و روزانه) به تفکیک هر مشتری
44)ساخت برنامه برپایه معماری سه لایه
45)اضافه شدن ذکر ایام هفته
46)رفع مشکلات سایر ورژن ها
47)افزایش سرعت برنامه
48)ثبت رد پای کارمندان در برنامه جهت شفاف شدن عملیات ثبت شده در سیستم
49)قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
50)تغییر پس زمینه برنامه
51)تغییر محل منوهای برنامه
و...
52)نصب بسیار راحت
53)کار بسیار آسان
54)آموزش کاربر جهت استفاده از برنامه در صورت نیاز
55) نرم افزار دارای پشتیبانی رایگان می باشد

بعد از خرید میتونید برای پشتیبانی تماس بگیرید به صورت غیرحضوری براتون نصب میکنیم که حتما باید تیم ویو و اینترنت داشته باشین


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:00
باران
پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها

پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی بیانیه مأموریت، چشم انداز، ارزش ها در 33 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

تعریف مأموریت سازمان

ماهیت ماموریت

اهمیت ماموریت

اجزای ماموریت

تعریف چشم انداز

اجزای چشم انداز

ویژگی های چشم انداز

تفاوت ماموریت و چشم انداز

ارزش های محوری سازمان

نمونه هایی از بیانیه ماموریت شركت های ایرانی و خارجی

منابع

نمونه تحقیق مربوط به این مبحث

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:00
باران
پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی پارادایم ها و مکاتب مدیریت استراتژیک در 19 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

مقدمه

تعاریف پارادایم از دیدگاه صاحب نظران علم مدیریت

کارکرد پارادایم

انتقال پارادایم

رابطه پارادایم و استراتژی

پارادایم ها در سازمان

پارادایم ها و مکاتب شکل گیری استراتژی و مدیریت استراتژیک

پارادایم تجویزی (پیش تدبیری)

نمونه هایی از تعاریف استراتژیک متاثر از پارادایم تجویزی

ویژگی های مکاتب تجویزی  

پارادایم توصیفی (تجربی –انطباقی )

تعاریف مدیریت استراتژیک متاثر از مکتب توصیفی

ویژگی های پارادایم توصیفی

پارادایم ترکیبی (تلفیقی)

مقایسه پارادایم ها

منابع

پاورپوینت تهیه شده کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:00
باران
پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک

پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی هدفگذاری در مدیریت استراتژیک در 29 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

انواع هدف

فرآیند هدفگذاری

ویژگیهای هدفگذاری خوب

محاسن و مزایای هدفگذاری

چگونگی هدفگذاری و رسیدن به آن

هفت نكته درباره هدفگذاری و برنامه ریزی

ماهیت هدفهای سازمانی

مدیریت بر مبنای هدف

مراحل مدیریت بر مبنای هدف

عوامل مهم در اجرای مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه در كل سازمان

چگونگی ارائه مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه در سازمان

مدیریت غیر مبتنی بر هدف

پاورپوینت تهیه شده کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:00
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات56
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند در 56 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

یكی از ویژگی­های اغلب بازارهای امروز، رقابتی شدن فزاینده آن­ها است. این رقابتی شدن به معنی نیاز به داشتن مزیت رقابتی قابل توجه است كه سبب بقای شركت در بازار می­شود و دستیابی به چنین مزیت رقابتی نیز بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژی­ها و به كارگیری روش­های بازایابی مؤثر و كارا ممكن نیست به طور طبیعی در چنین شرایطی روش­های بازاریابی سنتی برای دست­یابی به مزیت­های رقابتی و حفظ آن­ها كافی نیستند و روش­های نوین بازاریابی مورد نیاز هستند. با استفاده از رویكرد بازاریابی رابطه مند ضمن ایجاد رابطه بلند مدت با مشتری، می­توان فعالیت­هایی را كه از دید مشتری مهم و ارزش­زا می­باشند را شناسایی، تقویت و بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را جذب و به سازمان وفادار ساخت. بدین ترتیب سازمان­ها ضمن بهره برداری از مزایای وفاداری مشتری می­توانند موقعیت خود را در این بازار رقابتی بهبود بخشند (جلالی گرگان و مهرانی، 58:1392).

بخشی از پیشینه تحقیق

حقگو(1394)، دانشجوی کارشناسی ارشد درپژوهشی به بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در تبلیغات دهان به دهان ازطریق کیفیت ارتباط در میان مشتریان بانک مسکن پرداخته است. هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تاثیر مشتری گرائی، رابطه گرائی، تعامل و ویژگی های کارکنان بر کیفیت ارتباط و در نتیجه تبلیغات دهان به دهان می باشد. ابزار جمع آوری داده ها نیز پرسشنامه ای شامل 27 گویه می­باشد. به منظور بررسی روابط ساختاری از الگوی مدل یابی معادلات ساختاری با تاکید بر روش بیشینه درست نمائی بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد که مشتری گرایی، رابطه گرایی، تعامل و ویژگی های کارکنان تاثیر مثبتی بر کیفیت رابطه دارند. همچنین مشخص شد کیفیت رابطه تاثیر مثبتی بر تبلیغات دهان به دهان دارد.


فهرست مطالب

2-1 مقدمه

2-2-1تعریف مشتری

2-2-2اهمیت مشتری

2-2-3 تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند

2-2-4 اهمیت بازاریابی رابطه مند

2-2-5 مدلهای بازاریابی رابطه مند

2-2-6 ابعاد بازاریابی رابطه مند

2-2-7  بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی

2-2-8 تعاریف و مفاهیم ارتباطات دهان به دهان

2-2-9 انواع ارتباطات

2-2-10  اهمیت ارتباطات دهان به دهان

2-2-11  انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان

2-2-12 روشهای بهبود ارتباطات دهان به دهان

2-2-13  عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار آن

2-2-14 کیفیت رابطه با مشتری

2-2-15 اعتماد مشتری

2-2-16 تعهد مشتریان

2-2-17 رضایت مشتریان

2-2-18 اهمیت رضایت مشتری

2-2-19 تعاریف رضایت مشتری

2-2-20 مزایای رضایت مشتری

2-2-21 وفاداری مشتریان

2-2-22 مشتری وفادار

2-2-23 مزایای وفاداری مشتری

2-3 پیشینه تحقیق

2-3-1 پیشینه داخلی

2-3-2 پیشینه خارجی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده

چهارشنبه 16 خرداد 1397
4:00
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار مصرف کننده در 16 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

 رفتار مصرف کننده موضوعی جدید در حوزه بازاریابی است .به طوری که اولین کتاب های منتشر شده در این زمینه به قبل از سال1968 نمی رسد . اغلب دانشگاه ها تا قبل از سال 1970 تلاشی در این زمینه انجام ندادند ، اما این موضوع در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته، به گونه ای که گروه ویژه ای از محققان درباره رفتار مصرف کننده در سال 1970 تشکیل شد و در سال 1990 این گروه 1500عضو از 30 کشور جهان داشت .

این نگرش عبارت است از ساماندهی بلندمدت فرآیندهای انگیزشی، احساسی، ادراکی، و شناختی با توجه به برخی جنبه های محیطی که فرد در آن قرار گرفته است. بر همین اساس، نگرش یک فرد بیانگر شیوه تفکر، احساس و واکنش هایی است که نسبت به محیط اطراف خود(مثلاً نسبت به خودروی مورد علاقه اش) دارد. درمورد تعریف نگرش، موارد گوناگونی مطرح شده است. در هریک از این تعریف ها به نوعی به ارتباط نزدیک آن با رفتار افراد و در کتاب های مدیریتی به ارتباط تنگاتنگ با رفتار مصرف کننده اشاره می شود.به طور مثال، هاثورن این نگرش را میزان شدت احساساتی که فرد درمورد یک محرک دارد، تعریف می کند. دیگر تعاریف نیز از دسته بندی اشیا در طیف های ارزیابی بحث کرده اند. در راستای بررسی رفتار مصرف کننده، می توان گفت تمایل ارزیاب گرایانه یک مصرف کننده در جهت یا مخالف جهت هر عنصر محدوده بازار، نگرش او را تشکیل می دهد. نگرش ها به واسطه عواملی مانند عوامل درونی و شخصیتی مانند باور و تمایلات فردی آن ها سرچشمه گرفته و گاهی از عوامل بیرونی مثل درآمد، تأثیرگذاران خارجی و عوامل اقتصادی متأثر می شود. صاحب نظران تأثیر عوامل درونی و بیرونی بر خواسته های مشتر یها را بسیار با اهمیت تلقی کرده و معتقدند یک فرد برای هر نوع خرید باید با انجام یک سری فرآیند های ذهنی به خرید مبادرت کند(صمدی، 1382). از نقطه نظر تاریخی دو گرایش عمده در مطالعه نگرش ها وجود داشته است. گرایش اول به دیدگاه سه بُعدی و در گرایش دوم نگرش به عنوان یک ساختارمجرد احساسی در نظر گرفته شده است. در گرایش اول که مبنای نظری این پژوهش را تعیین می کند، ابعاد نگرش شامل عنصر شناختی، عنصر احساسی و عنصر رفتاری است.عنصر شناختی از باورها و دانش مصرف کننده نسبت به یک شئ تشکیل شده است. درمورد هر شئ باورها و و اعتقادهایی وجود دارد که هرکدام منعکس کننده دانش فرد درمورد ویژگی های کالا است. مصرف کننده با استفاده از باورهای خود، کالا یا خدمات را ارزیابی می کند. عنصر دوم، واکنش های احساسی درمورد یک کالا است که بُعد عاطفی نگرش نامیده می شود. با ابراز احساسات یک فرد نسبت به یک کالا و مثبت و یا منفی نگریستن به آن، درواقع ارزشیابی عاطفی خود را برای توصیف کالا اعلام کرده است. در عنصر سوم نیز فرد همان گونه که فکر می کند و تمایل دارد، تصمیم ها و تمایلات خود را عملی می کند.

 اندیشمندان تأثیر هر سه عنصر را به طور همزمان در خرید یک کالا توسط مشتری مهم تلقی کرده و نگرش افراد را متشکل از درجات کم یا زیاد این سه بُعد می دانند.هاوکینزمعتقد است سه بعد نگرش، تحت تأثیر هفت عامل انگیزه، توانایی، مقایسه،اطلاعات، تأثیر گروه بر تصمیم، زمان خرید و دشواری سنجش قرار می گیرند. وی بیان می کندکه ممکن است یک فرد نتواند بر اثر این عوامل، میان ابعاد نگرش هماهنگی ایجاد کند. موارد ذکرشده اهمیت ابعاد نگرش و تأثیر آن بر خرید را بررسی می کند(هاوکینز، 2007) در ادامه تأثیر کارکردهای نگرش بر خرید مشتریان بررسی می شود. مطالعات گوناگون برای این نگرش چهار کارکرد معرفی کرده اند. این کارکردها شامل کارکردهای دانشی، ارزشی، انتفاعی و تدافعی است. محققان معتقدند یک مصرف کننده با ساخت دهی باورهایش درمورد یک محصول به آن واکنش نشان می دهد.

رفتار مصرف کننده فعالیتهای ذهنی، احساسی و فیزیکی ای را که افراد هنگام انتخاب، خرید ، استفاده و دور انداختن محصولات و خدماتی که برای ارضای نیازها و خواسته هایشان به کار می گیرند راشامل  می شود( ویلکه، 2000: 234).


بخشی از پیشینه تحقیق

  شعبان اللهی وحمدان و حسن زاده(2009)، در تحقیقی با عنوان  بررسی رابطه تجارت الکترونیکی و رفتار خرید مشتری به این نتیجه رسیدند. در بازار اینترنتی نسبت به بازار سنتی این چالش وجود دارد كه سازمان تجاری با رقبای بیشتری مواجه است و وفاداری مشتریان كم تر است. لذا در تجارت الكترونیكی، جذب،كسب اعتماد، رضایت و حفظ مشتریان برای سازمان تجاری مسأله ای مهم و دشوار است. نتیجه پژوهش حاكی است كه اعتماد، وفاداری و رضایت در تعامل با هم بر افزایش خرید الكترونیكی تأثیرگذارند اما میزان و نحوه تأثیرگذاری و تعامل آن ها در كشورهای مختلف تفاوت دارد.


فهرست مطالب

 تعریف رفتار مصرف کننده

 مفاهیم کلیدی رفتار مصرف کننده

 مدل نیکوزیا

 مدل هوارد - شث

مدل پردازش اطلاعات بتمن درمورد انتخاب کالا توسط مصرف کنندگان

 مدل کاتلر برای رفتار خرید مشتری

 فرآیند تصمیم گیری مشتری در خرید

چهارچوب نظری

پیشینه تحقیق

 پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور

 پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

فهرست منابع

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید

چهارشنبه 16 خرداد 1397
3:59
باران
مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش رفتار کاری ضد تولید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc



بخشی از متن

درمبحث رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی، تحقیقات بر روی هماهنگی فرد ـ سازمان و فرد ـ شغل و یا تطابق بین ویژگی‌های شخصیتی افراد و خصوصیات شغل و سازمانی كه در آن مشغول به خدمتند، رایج گردیده است (ادوارد، 1991؛ کریستف، 1996؛ وربل و جانسون، 2001؛ به نقل از بهری، 2009). هماهنگی در محیط كار به عنوان میزان هماهنگی میان فرد و محیطی كه در آن مشغول به خدمت است، اخیراً توجه قابل ملاحظه‌ای را در میان محققان سازمانی قرار گرفته است. (کبل و جاج، 2003). تطابق بین فرد و سازمان، به عنوان تناسب بین ارزش‌های فرد و سازمانی كه در آن مشغول به کار است (اریلی، 1991). تطابق بین فرد و گروه، كه به سازگاری بین فرد و گروه تیم همکاران اشاره دارد (کریستف، زیمرن و جانسون، 2005). و تناسب میان فرد و شغل، به عنوان تناسب بین خصوصیات شخص و ویژگی‌های شغلی كه فرد در آن مشغول به خدمت است، تعریف شده‌اند (کریستف و همکاران، 2005). رفتارهای مدنی سازمانی شامل رفتارهای اختیاری و ارادی برای انجام فعالیت‌های فرا شغلی، كمك به دیگران و حمایت از قوانین و روش‌های انجام كار است (نعامی، 1381). رفتارهای ضد تولید كه در نقطه روبروی رفتارهای مولد برای دستیابی به اهداف سازمان ایفای نقش میکنند به عنوان رفتارهای عمدی با هدف آسیب رساندن به سازمان، نیروی انسانی  سازمان و یا هر دوی آنها تعریف می‌شوند (اسپكتور و فاكس، 2005).


فهرست مطالب

مقدمه 

رفتارهای کاری غیر مولد کارکنان 

رفتارهای انحرافی 

طبقه‌بندی رفتارهای انحرافی 

رفتار شهروندی سازمانی 

مدل‌های رفتارهای شهروندی  

مدل رفتارهای شهروندی گراهام

مدل رفتارهای شهروندی پادساکف  

عوامل تأثیر گذار در بروز رفتارهای شهروندی سازمانی 

سازگاری با شخصیت‌های مختلف  

رویارویی با فرد غیر مولد و مشكل‌ساز 

تكنیك‌های رویارویی موثر و مفید

هنر انتقاد سازنده

تفسیر بازی افراد مشكل‌ساز و غیر‌مولد

كنار‌آمدن با ویژگی‌های غیر عادی شخصیت همكاران 

تعامل با مشتریان دردسر‌آفرین 

چهار روش چند منظوره برای تعامل با شخصیت‌های مختلف  

پیشینه تحقیق 

سوابق داخلی تحقیق 

سوابق خارجی تحقیق 

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE

چهارشنبه 16 خرداد 1397
3:59
باران
پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE

پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس IFE در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی استفاده از رویکرد زنجیره ارزش در بررسی عوامل داخلی ماتریس    IFE در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

مقدمه

تعریف  عوامل داخلی

ماهیت بررسی عوامل داخلی

بررسی عوامل داخلی

رویکرد زنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی

استفاده ازرویکردزنجیره ارزش دربررسی عوامل داخلی

رویکرد وظیفه ای

مشاركت مدیران وظیفه ای

عوامل افزایش روابط بین واحدهای وظیفه ای

رابطه بین واحدهای وظیفه ای

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

 مراحل تهیه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)

نتیجه گیری

منابع

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.




توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت بررسی شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انح

چهارشنبه 16 خرداد 1397
3:59
باران
پاورپوینت بررسی شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها

پاورپوینت بررسی شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها در 114 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات114
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی شرکت های سهامی، قوانین تأسیس، انتشار سهام، پذیره نویسی، بورس و فرا بورس و انحلال شرکت ها در 114 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx




فهرست مطالب :

 

شرکتهای سهامی عام وخاص و بورس اوراق بهادار

شرکت چیست؟

ثبت شرکت چیست؟

فرق شرکت با موسسه غیر تجاری

تعریف ماهوی شرکت

تعریف شرکت با مسئولیت محدود

شرکتهای سهامی

شرکت سهامی عام

شرکت سهامی خاص

مشخصات شرکت سهامی خاص

شرایط عمومی و اختصاصی شرکت سهامی عام

شرایط تاسیس, پذیره نویسی و ثبت اولیه شرکت سهامی عام

مدارك لازم جهت كسب اجازه پذیره نویسی شركت در شرف تاسیس سهام عام از مرجع ثبت شركتها

مدارك لازم جهت تاسیس شركت سهام عام

روش و مراحل ثبت شرکتهای سهامی خاص

انواع شركت سهامی - جهات افتراق شركت سهامی عام و خاص

تاریخچه بورس

سابقه بورس در ایران

تعریف بورس Exchange

تعریف اصطلاحات شرکت های سهامی

مفهوم شاخص سهام

شاخص چیست؟

شاخص کل قیمت(TEPIX) (Tehran Exchange Price Index)

شاخص قیمت و بازدة نقدی

شاخص قیمت صنعت

شاخص قیمت 50 شركت فعال‌تر

نحوه محاسبه شاخص سهام در بورس اوراق بهادار

نحوه قیمت گذاری سهام

اصطلاحات و تعاریف بازار سرمایه و بورس

تالار اصلی و تالار فرعی

اصطلاحات و تعاریف بازار سرمایه و بورس

بازار اولیه وثانویه در بورس اوراق بهادار

تعاریف مفهومی از بازار بورس اوراق بهادار

بازار های فعال چه بازار هایی هستند؟

سهام فعال به چه معناست؟

سهام غیر فعال چه سهامی هستند؟

بازار حساس به چه معناست؟

کارگزار بورس به چه معناست؟

تحلیل گران بنیادی کسانی هستند؟

تجزیه وتحلیل بنیادی به چه معناست؟

نسبت های مالی به چه معناست؟

نسبت سود قبل از کسر مالیات به فروش چیست؟

درآمد باقی مانده به چه معناست؟

نسبت در آمد به دارایی چیست؟

نسبت نقدینگی چیست؟

تحلیل گران فنی چه کسانی هستند؟

نحوه خرید سهام و سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار

كارگزاران

فرایند دریافت و اجرای سفارش

سفارش‌های خرید و فروش

سفارش به قیمت بازار

سفارش قیمت معین

سفارش محدود

تعیین كد معاملاتی برای مشتریان

اجرای سفارش مشتریان

صدور اعلامیه خرید و فروش و گواهینامه موقت سهام

هزینه انجام معاملات

تسویه حساب با مشتریان

 پذیرش سهام عادی

شرایط خاص پذیرش سهام عادی در تابلوی اصلی بازار اول

نحوه تشکیل و پذیره نویسی شرکتهای سهامی عام

شرایط عمومی پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران

شرایط اختصاصی پذیرش در بورس اوراق بهادار تهران

فرآیند پذیرش شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران

ارزش سهام عادی

روشهای ارزش گذاری سهام

روشهای ارزیابی سهام بر اساس داراییهای شرکت

ارزش اسمی سهام ( Par Value)

ارزش دفتری (Book Value )

روشهای ارزیابی سهام بر اساس داراییهای شرکت

ارزش سهام بر مبنای خالص ارزش داراییها ( Net Asset Value)

ارزش تصفیه ای سهام (Liquidation Value)

روشهای ارزیابی سهام بر مبنای دیدگاه سودآوری

ارزیابی سهام برای یک دوره نگهداری

خرید سهام

خرید آزاد (باز)

خرید سهام معین

خرید سهام معین با قیمت محدود

فروش سهام

فروش به بهترین قیمت

فروش به قیمت محدود

تعویض سهام

معرفی انواع اوراق بهادار

سازمان بورس چه مکانی است؟

شركتهای پذیرفته شده و شركتهای فعال در بورس

طرق سرمایه گذاری در بورس

فرابورس

تفاوت‌های فرابورس با بورس

مزایای بازار فرابورس

مدارک لازم جهت انحلال شرکت

انحلال و تصفیه شرکت سهامی

طرق تصفیه

مدیر تصفیه

مدت مأموریت مدیر تصفیه.

نقش مدیر تصفیه

نظارت بر امر تصفیه

ختم تصفیه

انحلال و تصفیه شركت سهامی - تصفیه شركت سهامی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پر از فایل است. || طراح قالب bestblog.ir