× بستن تبلیغات

دانلود مقاله تعیین رابطه میان ریسك پذیری و كارآفرینی در مدیران شركتهای بازرگانی

سه شنبه 9 مرداد 1397
7:26
باران
مقاله تعیین رابطه میان ریسك پذیری و كارآفرینی در مدیران شركتهای بازرگانی

مقاله تعیین رابطه میان ریسك پذیری و كارآفرینی در مدیران شركتهای بازرگانی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 16 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات16
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله تعیین رابطه میان ریسك پذیری و كارآفرینی در مدیران شركتهای بازرگانی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 16 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چكیده

گام اول در كارآفرینی٬ خلق ایده های نو و از همه مهمتر اجرایی كردن آنها در صحنه عمل است كه با میزان تحمل شكست  و یاریسك پذیری افراد كارآفرین بی ارتباط نیست . یكی از مهمترین موانعی كه در سر راه این افراد وجود دارد مراجعه به مدیران سطوح بالاتر و یا حامیان پروژه و قانع كردن و تحت تاثیر قرار دادن آنها در عملی بودن طرح و سودآوری آن است.در پژوهش حاضر محقق رابطه میان تحمل مخاطره (ریسك)و كارآفرینی مدیران شركتهای بازرگانی(مشهد)را مورد مطالعه قرار داده و راهكارها و الگوهایی را برای افزایش تحمل مخاطره معقولانه٬ ارائه می دهد.

   در این تحقیق، از دو روش كتابخانه‌ای و مطالعه توصیفی از نوع پیمایشی استفاده گردید بدین منظور پرسشنامه جامع کارافرینی مبتنی بر طیف لیکرت (کاملاً مخالف، مخالف ، بی نظر، موافق،کاملاً موافق) تدوین وتهیه گردید که پایایی فرضیه های آن براساس آلفای کرونباخ( 79/.= α) بدست آمد. جامعه آماری دویست و هفتادوپنج نفر٬مشتمل بر مدیران شركتهای بازرگانی(مشهد)و حجم نمونه  دویست و ده نفر(مبتنی بر روش برآورد حجم نمونه كوكران)٬در نظر گرفته شدكه پرسشنامه های فوق الذكربین افراد نمونه   توزیع و پس از جمع آوری٬ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. ..

جهت انجام محاسبات آماری از برنامه نرم افزاری اس پی اس اس² ،آزمون های آماری تی تست³ و... استفاده شدو در تجزیه و تحلیل آزمون ها مشخص گردیده که بین عوامل فردی مدیران (سن،جنس،مدرک تحصیلی،سابقه کار) با کارآفرینی رابطه معنی داری وجودندارد ولی بین عوامل شخصیتی (ریسک پذیری) با کارآفرینی رابطه معنی داری حاصل شده است.

با توجه به نتایج بدست آمده پیشنهاد می شود دوره های کارآفرینی برای تمامی مدیران علاقمند و داوطلب بدون توجه به سن،جنس، مدرک تحصیلی ، سابقه کار برگزار گردد. همچنین مدیران دارای منش شخصیتی باعزم و اراده و ریسک پذیری بالا، شناسایی و شرایط مساعد برای کارآفرینی آنها را ایجادشود.

واژه های کلیدی:

کارآفرینی(1) –– ریسک پذیری (2) – کارآفرینی فردی(3)-کارآفرینی سازمانی(4)



فهرست مطالب :


مبانی نظری

کارآفرینی فردی

کارآفرینی سازمانی

آموزش کارآفرینی

روش تحقیق

یافته ها:

3-5-پیشنهادات برای شرکتهای مورد مطالعه

فهرست منابع و مآخذ





توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی

سه شنبه 9 مرداد 1397
7:26
باران
مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی

مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 24 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله کارآفرینی پایدار در خدمت توسعه بنگاه های اقتصادی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 24 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چكیده :


كارآفرینی پایدار یك مفهوم منشعب از توسعه پایدار است كه بعنوان تعهد مداوم بنگاههای اقتصادی به رفتار اخلاقی و مشاركت در توسعه اقتصادی و بهبود كیفیت زندگی نیروی كار، خانواده آنها، و جوامع محلی و جهانی و حفظ شرایط برای نسل آینده تعریف میكنند. كارآفرینی پایدار رهیافتی است كه  غالباً توسط كمپانی های بزرگ اقتصادی و صنعتی به كار گرفته می شود. در این راستا طیف وسیعی از گواهینامه های زیست محیطی ارائه و به كار گرفته می شود. بدلیل پیچیدگی و هزینه بر بودن فرایند اجرا  بنگاه های اقتصادی كوچك و متوسط تمایل چندانی به اجرای پایداری در مجموعه خود ندارند. كاهش ریسك، ارتباط با بنگاه های بزرگ اقتصادی و كسب شهرت از جمله منافعی است كه امكان اجرایی شدن كارآفرینی پایدار در این بنگاه ها را قوت می بخشد .این مقاله به برخی موضوعات مرتبط با اجرایی شدن پایداری در بنگاه های اقتصادی كوچك اشاره می كند. محدود بودن منابع مالی بنگاه های كوچك عامل محدود كننده می باشد. در این راستا این بنگاه ها باید چارچوبهای ساده، عملی و اثر بخشی را انتخاب كنند كه متناسب با نیازهای آنان باشد. و سرانجام باید گفت كه بنگاههای اقتصادی كوچك باید بپذیرند كه اثرات مفید ناشی از اجرای طرحهای پایدار از هزینه های مالی تحمیل شده بیشتر خواهد بود.


واژهای کلیدی : کارآفرینی پایدار- بنگاه های اقتصادی- استانداردهای زیست محیطی

 

 

 فهرست مطالب :

 

1- مقدمه

2- کارآفرینی پایدار

3- ماهیت كارآفرینی پایدار

4- كارآفرینی پایدار و كسب و كارهای كوچك

5- منافع حاصل از كارآفرینی پایدار برای بنگاه های اقتصادی

1-5- برای همه بنگاه های اقتصادی 

2-5- برای بنگاههای اقتصادی كوچك

6- ابزارهای كارآفرینی پایدار:

7- بازرسی

1-7- بازرسی زیست محیطی

2-7- بازرسی اجتماعی

8- دستورالعملها

9- مدیریت

1-9- سیستم مدیریت زیست محیطی

10- برچسب ها

11- تدارك كارافرینی پایدار برای بنگاههای اقتصادی كوچك و متوسط

12- نتیجه گیری وپیشنهادات

منابع ومأخذ:  


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مقاله برنامه­ ریزی برای دست­یابی به هدف استراتژیک با محوریت کارآفرینی در صنعت نفت

سه شنبه 9 مرداد 1397
7:26
باران
مقاله برنامه­ ریزی برای دست­یابی به هدف استراتژیک با محوریت کارآفرینی در صنعت نفت

مقاله برنامه­ ریزی برای دست­یابی به هدف استراتژیک با محوریت کارآفرینی در صنعت نفت از سری مقاللات معتبر همایش کارافرینی در 13 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله برنامه­ ریزی برای دست­یابی به هدف استراتژیک با محوریت کارآفرینی در صنعت نفت از سری مقاللات معتبر همایش کارافرینی در 13 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




 چكیده


دست­یابی به اهداف استراتژیک سازمان، مستلزم برنامه ریزی برای حركت از وضع موجود به وضع مطلوب است. در حالی كه گاهی سیاست­های كلان­تری نیز وجود دارد كه حاكم بر سازمان قلمداد می شود و سازمان موظف به تبعیت و اجرای آن­هاست. در چنین شرایطی با استفاده از روش تحلیل شكاف، وضعیت موجود و مطلوب تصویر و شكاف میان آن دو، تبیین می گردد. نظر به لزوم در نظر گرفتن جنبه­های مختلف، افزایش آگاهی و دانش نسبت به موضوع مورد بررسی و استفاده از خرد جمعی و همچنین عدم امكان انجام تحلیل جامع با استفاده از داده­های كمّی، انجام پژوهشی كیفی- مصاحبه گروه كانونی- در تركیب با روش تحلیل شكاف در این مقاله پیشنهاد شده است. داده های كیفی جمع­آوری شده با استفاده از روش تحلیل SWOT در قالب نقاط قوت/ ضعف/ فرصت/ تهدید دسته بندی می شود كه می تواند برای برنامه ریزی در راستای طراحی راهبردها و استراتژی های سازمان به گونه ای موثر به كار رود. هدف از این مقاله، معرفی تركیبی از سه روش تحلیل شكاف، مصاحبه گروه كانونی و تحلیل SWOT به منظور برنامه­ریزی برای دست­یابی به اهداف چشم انداز است. علاوه برآن در این پژوهش، تركیب روش های ارائه شده برای برنامه ریزی به منظور دست­یابی به چهارمین هدف چشم انداز صنعت نفت گاز و پتروشیمی با در نظر گرفتن سیاست های اصل 44 و با محوریت توسعه كارآفرینی تشریح و به كار گرفته شده است.

 

كلمات كلیدی: كارآفرینی، تحلیل شکاف، مصاحبه گروه کانونی، تحلیل SWOT، چشم انداز، صنعت نفت و گاز و پتروشیمی

 

 

فهرست مطالب :


1- مقدمه و ادبیات موضوع 

2- روش ها و مفاهیم مورد استفاده

2-1- تحلیل شکاف

2-2- مصاحبه گروه کانونی

2-3- تحلیل  SWOT 

2-4- کارآفرینی

3- برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف کلان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با استفاده از ترکیب روش های ارائه شده 

4- نتیجه گیری وپیشنهاد برای انجام مطالعات آتی

5- منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی

سه شنبه 9 مرداد 1397
7:26
باران
مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی

مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 21 صفحه قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله نهادینه سازی كارآفرینی درون سازمانی در سازمانهای دولتی از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 21 صفحه قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc



 

 

چكیده :

 امروزه بیكاری در بسیاری از كشورها حتی كشورهای پیشرفته صنعتی به عنوان یك مشكل اساسی مطرح می‌شود. حل این مشكل، سیاستگذاران غالب كشورها را با چالشهای بزرگی روبرو كرده، به گونه‌ای كه می توان گفت، ثبات و یا زوال برخی دولتها در گرو حل بحران بیكاری است . تجربه نشان می‌دهد كه این بحران و پیامد های اجتماعی آن نه راه حل های فوری و ایدئولوژیكی و اخلاقی دارد و نه محو همه جانبه، یكپارچه و كوتاه مدت آن امكان پذیر است. اما می‌توان امیدوار بود كه با شناخت دقیق تفاوتهایی كه از لحاظ مزیتهای نسبی میان بخشهای اصلی فعالیتهای اقتصادی در كشور وجود دارد و نیز با توجه به ظرفیتها و محدودیتهای هر یك از بخشها زمینه را برای كاهش مشكلات ناشی از این بحران  فراهم نمود. بسیاری از كشورها، راه حل این بحران را كار آفرینی می دانند و به آن توجه خاصی می كنند. در واقع ، كار آفرینی و صنایع كوچك نقش قابل توجهی در اقتصاد و تولید مشاغل در بسیاری از كشورها ایفا می كند . هدف این  مقاله ارائه یك الگو كار آفرینی در سازمانهای دولتی است . از طریق مشاهده و بررسی اسناد و مدارك و مطالعه دیدگاههای مربوط به كار آفرینی اطلاعات لازم جمع‌آوری شده است . مدیریت كیفیت فراگیر به عنوان یك روش مؤثر مدیریتی می‌تواند یكی از ابزارهای اساسی برای استقرار كارآفرینی در سازمانهای دولتی باشد. توجه خاص به مشتری و ارباب رجوع سازمان ، بهبود دائمی سازمان، مشاركت تمامی كاركنان در فعالیت‌های سازمان زمینه مناسبی برای استقرار كارآفرینی در این سازمانها فراهم می‌كند. بنابراین سازمانهای دولتی می‌باید برای تداوم فعالیت خود به ایجاد تغییراتی اساسی در فعالیت‌های خود دست زنند.


واژه های كلیدی : كارآفرینی، سازمانهای دولتی، مدیریت كیفیت فراگیر 

 

 فهرست مطالب :

 

1- مقدمه:

2- تعاریف و مفاهیم كار آفرینی در سازمانهای دولتی

3- كوچك سازی سازمانهای دولتی:

4- كار آفرینی در سازمانهای دولتی

1-4دیدگاهها و نظریه ها

5- موانع و مشكلات كار آفرینی در سازمانهای دولتی

6- مزایا و قابلیتهای سازمانهای بزرگ دولتی در كار آفرینی سازمانی

7 - نظام كارآفرینی در سازمانهای دولتی

8-مدیریت كیفیت فراگیر

 10- نتیجه گیری

منابع



 Total Quality Management


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها

سه شنبه 9 مرداد 1397
7:25
باران
مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها

مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها (مطالعه تطبیقی در هشت کشور جهان) از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 18 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در تعاونی ها (مطالعه تطبیقی در هشت کشور جهان) از سری مقالات معتبر همایش کارافرینی در 18 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چکیده:


دهه گذشته و حتی اندكی قبل از آن و در ابتدای دهه 1980 یساری از كشورهای آسیایی، اروپای شرقی و آفریقا انتقال از اقتصادی برنامه ریزی شده در مركز به اقتصاد مبتنی بر بازار را تجربه كرد. . بسیاری از تعاونی ها در این فضای جدید رقابتی قادر به ادامه حیات نبودند و ناچار به اعلام شكست و تعطیلی بنگاه اقتصادی خود شدند. اما سایر  تعاونی ها تلاش روز افزونی را برای هماهنگی با شرایط جدید اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به كار گرفتند و در نهایت موفق به ادامه فعالیت و دسیابی به اهداف مورد نظر شدند.  هدف این مقاله بررسی عوامل مؤثربر موفقیت تعاونی ها، اصلاح آنها و رشد و توسعه آنها در شرایط آزاد سازی اقتصادی است. هشت منطقه مورد نظر به شرح زیر می باشند: اروپای شرقی شامل: ارمنستان، لهستان و روسیه، آسیا شامل: چین و ویتنام و آفریقا شامل: غنا، اتیوپی و اوگاندا. بررسی پیشینه تعاونی های مورد مطالعه، ابتكارات و خلاقیتهای بكارگرفته شده برای فائق آمدن بر مشكلات ناشی از تغییرات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و تشریح نتایج بدست آمده از ابتكارات از فعالیتهای عمده این تحقیق است. عوامل اصلی موفقیت كارآفرینی تعاونی و توسعه اقتصادی بر اساس تحلیل تطبیقی در هشت منطقه مورد نظر به شرح زیر گروه بندی شده است: جنبه های اجتماعی و انسانی، جنبه های مالی و اقتصادی، اصول و شیوه اداره تعاونی ها و قوانین، سیاستها و محیط سازمانی. نتایج بدست از مقاله نه تنها به درک بهتر شرایط موجود کمک میکند بلکه مرجعی مناسب برای هدایت فرایند توسعه تعاونی ها طی مرحله گذار اقتصادی خواهد بود.


واژگان کلیدی: کارآفرینی، تعاونی، مطالعه تطبیقی، عوامل موفقیت

 

 

فهرست مطالب :


1-مقدمه:

2- اهداف:

3- اصول شركتهای تعاونی:

5-كارآفرینی

6-تعاون و كارآفرینی

7-كارآفرینی درون سازمانی

1-4مفهوم و ابعاد كارآفرینی درون سازمانی

5-روش تحقیق:

1-5بررسی ابعاد اجتماعی و انسانی

2-5بررسی ابعاد اقتصادی و مالی

3-5بررسی ابعاد كاربرد اصول تعاونی

4-5بررسی ابعاد قانونی، سیاستها و محیط سازمان

نتیجه گیری:

فهرست منابع:


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای

سه شنبه 9 مرداد 1397
7:25
باران
مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای

مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای از سری مقالات معتبر همایش کارآفرینی در 25 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

مقاله بررسی دولت ،کارآفرینی و توسعه منطقه ای از سری مقالات معتبر همایش کارآفرینی در 25 صفحه مجزا قابل ویرایش در قالب فایل ورد با فرمت doc




چکیده

نقش و اهمیت كارآفرینی به عنوان محرك توسعه، در كشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بیش از گذشته نزد دولت‌، سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان كشور مطرح می‌باشد. به دلیل ارتباط تنگاتنگ خلاقیت و كارآفرینی، بسیاری از كشورهای توسعه یافته براساس شرایط، امكانات و نظام ارزشی و اقتصادی خود اقدام به طراحی و اجرای نظامی تحت عنوان نظام ملی نوآوری نموده‌اند و از سال 1970 به بعد دولت‌ها به تحقیقات در زمینه كارآفرینی از طریق تشویق رشد شركت‌های كوچك و انجام تحقیقات در خصوص نوآوری‌های صنعتی توجه نموده‌اند. طی چند سال اخیر، دولتها به طور جدی به تشویق كارآفرینی پرداخته‌اند. با توجه به ساختار اقتصادی – اجتماعی و سیاسی كشورها، نیاز كارآفرینان نیز متفاوت است. بنابراین شناخت و آگاهی نسبت به این نیازها برای تعیین سیاست‌ها و برنامه‌های دولت ضروری است. در این خصوص دولت‌ها با فراهم نمودن شرایط و تسهیلات لازم برای شروع فعالیت كارآفرینان نقش مؤثری در توسعه كارآفرینی ایفا می‌نمایند. ارتقاء مهارتهای انسانی از طریق اموزش، ارائه خدمات گسترده مشاوره‌های مالی و مدیریتی، توسعه شبكه‌های اطلاع‌رسانی از طریق اینترنت و... از جمله اقداماتی است كه دولت با همكاری بخش‌های غیردولتی می‌تواند در راستای توسعه كارآفرینی انجام دهد.


واژه های کلیدی :      دولت -کارآفرینی - توسعه منطقه ای


فهرست مطالب :


_1مقدمه

_2تعاریف کارآفرینی :

_3سیر تاریخی مفهوم كارآفرینی

_4 سابقه كارآفرینی در ایران

_5بررسی وضعیت کارآفرینی در ایران :

متغیرهای ساختار اقتصاد ملی

1-آزادی اقتصادی

2- تشویق رقابت

3- شاخص های سهولت كسب و كار

4- شاخص‌های بازار مالی

5- شاخص تورم

6- سیاستهای پولی

7- متغیر های جمعیتی و نرخ بیكاری

8- اندازه دولت

9- وضع مالی دولت

 10- رشد بهره وری

_6برخی از سیاست ها و برنامه های دولت در جهت افزایش فعالیت های کارآفرینی

1-طرح بنگاه های زود بازده

2- اقدامات بانك كشاورزی

3- آیین نامه های اجرایی دولت

4- قوانین و مقررات مصوب مجلس شورای اسلامی

7-نقش دولت در توسعه كارآفرینی

_8راهكارهای توسعه كارآفرینی توسط دولت شامل موارد زیر می‌باشد:

1-كوتاه مدت:

2- میان مدت:

3- بلند مدت:

_9سیاست‌های توسعه منطقه‌ای:

_10برنامه سوم توسعه و آموزش کارآفرینی 

1 - فرهنگ سازی و ترویج روحیه کارآفرینی 

2 - اصلاحات ساختاری و نهادسازی 

3 - ایجاد موسسات آموزشی دولتی - خصوصی 

4 - پرورشگاههای کسب و کار کوچک 

5 - آموزش کارآفرینی 

6 - آموزشهای از راه دور و رسانه ای 

7 - نقش اطلاع رسانی دولت 

11-نتیجه گیری

  . منابع و ماخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد

سه شنبه 9 مرداد 1397
7:25
باران
ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد

ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 6 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیاقتصاد

توضیحات کامل

ترجمه مقاله درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 6 صفحه پی دی اف




عنوان انگلیسی مقاله :   Comprehensive income, a new dimension in performance measurement and reporting


عنوان فارسی مقاله :  درآمد جامع، یک بعد جدید در سنجش و گزارش عملکرد


تعداد صفحات فایل فارسی :  8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  6 صفحه پی دی اف

 


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2117.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 11500 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله درامد جامع را بر حسب مفهوم محاسبه، گزارش دهی، اهمیت ، ارتباطش با درامد خالص بررسی میکند.متدولوژی تحقیق مبتنی بر تحلیل بحرانی آثار و تحقیقات تجربی در زمینه ی درامد جامع و پیامدهای آن بر گزارش مالی است.یافته ها موید این است که هم درامد خالص و هم درامد جامع ،در سنجش عملکرد یک شرکت مفید هستند.این مقاله میتواند یک منبع مفید برای مطالعات آینده ی دیگر در زمینه ی تعمیق مفهوم درامد جامع باشد.

کلید واژه ها: درامد جامع، درامد خالص ، IFRS، اهمیت.


Abstract


This paper addresses the comprehensive income in terms of the concept of calculation, reporting, relevance, its relationship to the net income. Study methodology is based on critical analysis of literature and the empirical researches regarding comprehensive income and its consequences on financial reporting. The findings confirm that both net income and comprehensive income are useful in measuring the performance of a company. This paper can be a useful material for other future studies on deepening the concept of comprehensive income.  ©


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین

سه شنبه 9 مرداد 1397
7:25
باران
ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف

ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 24 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق ، یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف  در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 24 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :

    Enthusiastically consuming organic food: An analysis of the online organic food purchasing behaviors of consumers with different food-related lifestyles


عنوان فارسی مقاله : 

مصرف غذای ارگانیک از روی اشتیاق : یک تحلیل از رفتارهای خرید غذاهای ارگانیک آنلاین مصرف کنندگان سبک های زندگی مربوط به غذای مختلف


تعداد صفحات فایل فارسی :  20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  24 صفحه پی دی اف


سطح ترجمه :  متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1097.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :


هدف- هدف این مقاله تلفیق دستاوردهای سبک زندگی مربوط به غذا (frl) و چشم اندازهای نظریه ی رفتار برنامه ریزی شده (TPB) برای بررسی مشخصات مصرف کنندگانی که غذاهای ارگانیک را به طور انلاین خریداری می کنند و برای تحلیل تفاوت های رفتارهای مربوطه به مشتریان با FRLهای مختلف میباشد.

طراحی/ متدولوژی / دستاورد- یک لینک به یک وب سایت،محتوا را توضیح میدهد و یک پرسشنامه ی انلاین را ارائه میدهد که از طریق خبرنامه های الکترونیکی پنج توزیع کننده ی غذایی ارگانیک تایوانی معروف ارائه شد.به پاسخ دهندگان 50 دلار (   ) کوپن هدیه ی الکترونیکی داده شد بعد از اینکه پرسشنامه پر شده بود.مجموع 950 پرسشنامه ،توزیع شد و 753 نمونه ی معتبر کسب شد.

یافته ها- باورها در زمینه ی خرید غذای ارگانیک آنلاین، بزرگترین اثر مثبت را بر روی مقاصد خرید داشته اند، که با کنترل شناختی و در نهایت هنجارهای انتزاعی دنبال شد.جمعیت های با FRLهای مختلف ،خریداران به غذای سنتی، غذای حل نشده و غذای مشتاقانه تقسیم شدند و همه ی اینها، اختلافات مهمی را با توجه به مدل TPB ،مشخصات خرید غذای ارگانیک انلاین شان و متغیرهای دموگرافیکی شان نشان دادند.

اصالت/ ارزش- تجارت های غذای ارگانیک، ویژگی های متعددی از اینترنت را برای حل مسائلی هم چون  دشواری ذخیره و حمل و نقل اقلام غذایی خراب شدنی ترسیم کرد.با این وجود، مطالعات معدودی ،نظریه های رفتار مشتری آنلاین را با مشخصات غذایی و دستاوردهای سایکوگرافیکی برای تحلیل مشخصات کلی مصرف کننده خریداران غذای ارگانیک را ترکیب کرده اند.مولف اعتقاد دارند، نتیجه گیری های این مطالعه ممکن است با صنعت غذایی برای تحلیل تقاضای مشتری استفاده شوند و استنباط هایی را در زمینه ی عادات مربوط به غذای ارگانیک در زندگی های روزمره ی مشتریان ترسیم می کند و استراتژی های بازاریابی اینترنتی مناسب تری را طراحی میکند.

کلید واژه ها- تئوری رفتار برنامه ریزی شده، کشاورزی ارگانیک، رفتار خرید غذای ارگانیک آنلاین، سبک زندگی مربوط به غذا.


Abstract:
– The purpose of this paper is to integrate food-related lifestyle (FRL) approaches and perspectives from the theory of planned behavior (TPB) to investigate the profiles of consumers who purchase organic food online and to analyze differences in the related behaviors of consumers with different FRLs.

– A link to a web site explaining the content and presenting an online questionnaire was provided through the e-newsletters of five well-known Taiwanese organic food distributors. Respondents were given NT$50 e-gift coupons after they had completed the questionnaire. A total of 950 questionnaires were distributed, and 753 valid samples were obtained.

– Attitudes toward purchasing organic food online had the greatest positive influence on purchase intentions, followed by cognitive control and, finally, subjective norms. Populations with different FRLs were divided into traditional food, uninvolved food, and enthusiastic food shoppers, and these all showed significant differences with respect to the TPB model, their online organic food purchasing profiles, and demographic variables.

– Organic food businesses draw on various features of the internet to solve issues such as the difficulty of storing and transporting perishable food items. However, few studies have combined theories of online consumer behavior with food characteristics and psychographic approaches to analyze the overall consumer profiles of purchasers of organic food. The author believes that the conclusions of this study may be used by the food industry to analyze consumer demand, draw inferences about organic food-related habits in consumers’ everyday lives, and design more appropriate internet marketing strategies.

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

سه شنبه 9 مرداد 1397
7:25
باران
ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی

ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 18 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 18 صفحه پی دی اف





عنوان انگلیسی مقاله :   Foundations of Social Media Marketing


عنوان فارسی مقاله :  اصول بازاریابی رسانه های اجتماعی


تعداد صفحات فایل فارسی :  20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  18 صفحه پی دی اف

 

سطح ترجمه : متوسط

 


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/1128.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 19000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

رسانه های اجتماعی ساختارهای قدرت را در بازارگاه تغییر داده اند؛ شواهد به مهاجرت قدرت مهمی اشاره دارد که روی میدهد و پیدایش نژاد جدید مشتری قوی و پیچیده، که اثر گذاری بر آن، ترغیب و حفظ آن دشوار است.این مقاله ماهیت، اثرات و وضعیت کنونی رسانه های اجتماعی را خلاصه می کند، که زیر بنای نقش آنها به عنوان نمایندگان دارای اختیار مشتری است.آن تمایل طبیعی آنها و نقش های ممکن شان را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شرکت سهامی شرح میدهد و راه های مختلفی را که آن را به صورت ابزارهای بازاریابی درگیر می سازد، را شناسایی می کند. این مقاله دو استراتژی بازاریابی ممکن رسانه های اجتماعی را ارائه میدهد: الف. دستاورد منفعل که بر حوزه ی استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان منبع صدای مشتری و هوش بازار تاکید دارد ،ب. دستاورد فعال یعنی مشارکت رسانه های اجتماعی به صورت بازاریابی مستقیم و کانال های PR، به صورت کانال های تاثیر بر مشتری ،به عنوان ابزارهای شخصی سازی محصولات و در آخر نه تنها حداقل آنها را به صورت پایگاه های همکاری و نواوری تولید شده ی مشتری گسترش میدهند.نهایتا مقاله رهنمودهای تحقیقاتی آینده  را پیرامون این عنصر جدید چشم انداز بازاریابی شناسایی می کند.



Abstract


The Social Media have changed the power structures in the marketplace; evidence points to a major power migration taking place and to emergence of a new breed of powerful and sophisticated customer, difficult to influence, persuade and retain The paper outlines the nature, effects and present status of the Social Media, underlying their role as customer empowerment agents. It explains their aptitude and possible roles as part of the corporate Marketing strategy and identifies different ways of engaging them as marketing tools. The paper proposes two possible Social Media marketing strategies: a. The passive approach focusing on utilizing the Social Media domain as source of customer voice and market intelligence. b. The active approach i.e. engaging the Social Media as direct marketing and PR channels, as channels of customer influence, as tools of personalizing products and last but not least develop them as platforms of co-operation and customer-generated innovation. Finally the paper identifies future research directions around this new element of the marketing landscape


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

سه شنبه 9 مرداد 1397
7:25
باران
ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف


مشخصات فایل
تعداد صفحات8
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیبازاریابی

توضیحات کامل

ترجمه مقاله نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری در 8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی در 5 صفحه پی دی اف

 

 

 

 

عنوان انگلیسی مقاله :   The role of digital and social media marketing in consumer behavior


عنوان فارسی مقاله :  نقش بازاریابی رسانه ای دیجیتالی و اجتماعی در رفتار مشتری


تعداد صفحات فایل فارسی :  8 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


تعداد صفحات فایل انگلیسی :  5 صفحه پی دی اف

 

سطح ترجمه : متوسط


لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی :  http://ofmas.ir/downloadarticle/2105.pdf


دانلود ترجمه مقاله به زبان فارسی : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 9000 تومان ، لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد .


بخشی از ترجمه :


چکیده :

این مقاله اخیرا تحقیقات تازه منتشره پیرامون مشتریان در فضاهای بازاریابی رسانه های دیجیتالی و اجتماعی را نقد و بررسی نموده است. پنج موضوع شناسایی شده اند: 1) فرهنگ دیجیتالی مشتری، 2) واکنش ها به تبلیغات دیجیتالی، 3) اثرات محیطهای دیجیتالی بر رفتار مشتری، 4) محیطهای متحرک و 5) واژه های مصطلح آنلاین (WOM). این مقالات جمعی از زوایای بسیار متفاوتی بر شیوه ی تاثیر گذاری تجربه ی مشتری و شیوه ای که تجربه ی مشتری تحت تاثیر محیطهای دیجیتالی قرار میگرد که در آنهابه صورت بخشی از زندگی روزمره ی خود قرار میگیرند، روشنگری میکنند.هم چنان چیزهای زیادی برای شناخت وجود دارند و دانش موجود در صدداز به طور نامتناسبی بر WOM تاکید نماید، که تنها بخش تجربه مشتری دیجتال محسوب میگردد. رهنمودهای متعددی برای تحقیقات آینده برای تشویق محققان برای بررسی طیف وسیعی از پدیده ها، پیش میروند.

 

 

abstract

This article reviews recently published research about consumers in digital and social media marketing settings. Five themes are identified: (i) consumer digital culture, (ii) responses to digital advertising, (iii) effects of digital environments on consumer behavior, (iv) mobile environments, and (v) online word of mouth (WOM). Collectively these articles shed light from many different angles on how consumers experience, influence, and are influenced by the digital environments in which they are situated as part of their daily lives. Much is still to be understood, and existing knowledge tends to be disproportionately focused on WOM, which is only part of the digital consumer experience. Several directions for future research are advanced to encourage researchers to consider a broader range of phenomena.

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پر از فایل است. || طراح قالب bestblog.ir